پیشنهاد رئال‌مادرید به امباپه؛ پنج ساله و ۵۰ میلیون دستمزد

گزارش‌ها حاکی از آن است که رئال مادرید به کیلیان امباپه مهاجم پاری سن ژرمن پیشنهاد داده که در صورت پیوستن به تیم اسپانیایی در تابستان امسال، 50 میلیون یورو دستمزد دریافت کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، آینده فوتبالی کیلیان امباپه مشخص است زیرا پاری سن ژرمن به او اولتیماتوم داده تا قرارداد فعلی‌اش را تا پایان ماه جاری، یک ساله تمدید کرده یا تابستان امسال باشگاه را ترک کند که به پاریسی‌ها اجازه می‌دهد تا پول قابل توجهی به جیب بزنند.

گزارش شده است که آنها یک برچسب قیمتی ۲۰۰ میلیون یورویی روی امباپه گذاشته‌اند و در صورتی که یک باشگاه با درخواست آنها مطابقت داشته باشد، آماده مذاکره برای معامله هستند.

طبق گزارش رسانه اسپانیایی Cadena Ser، رئال مادرید قبلاً یک برنامه مالی مفصل در مورد نحوه جذب امباپه تهیه کرده است. آنها حاضرند به این ستاره، قراردادی پنج ساله به همراه دستمزد ۵۰ میلیون یورویی پیشنهاد دهند.

این قرارداد شامل یک بند آزادسازی یک میلیارد یورویی خواهد بود. با این حال، مادریدی‌ها قصد دارند تا تابستان آینده امباپه را به خدمت بگیرند، زیرا آنها دوست ندادند مبلغ ۲۰۰ میلیون یورویی PSG را پرداخت کنند.

این گزارش اشاره می‌کند که دهم و بیست‌ششم جولای می‌تواند تاریخ‌های کلیدی در بحث نقل و انتقالات باشد که ممکن است نشانه‌ای در مورد آینده این بازیکن باشد. پاری سن ژرمن قرار است در تاریخ بیست‌ششم ژوئیه برای یک تور پیش فصل راهی قاره آسیا شود، در این مرحله، قهرمانان لیگ فرانسه احتمالاً خبرهایی از ماندن یا رفتن ستاره خود در تابستان دریافت کنند.

زمان تصمیم‌گیری برای امباپه فرا رسیده، زیرا پاری سن ژرمن بر این باور است که در صورت امتناع از تمدید، او را به فروش خواهد رساند. در همین حال، رئال مادرید همچنان در گوشه رینگ منتظر است و تحولات پاریس را زیر نظر دارد.

کد خبر 671795

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.