علت شکست تیم ملی والیبال مقابل بلغارستان

تیم ملی والیبال ایران در هفته سوم لیگ ملت‌های والیبال مقابل بلغارستان قعرنشین نتیجه را واگذار کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته سوم و پایانی مرحله مقدماتی لیگ ملت‌ها ۲۰۲۳ از سیزدهم تا نوزدهم تیرماه با ۳۲ مسابقه در دو شهر آناهایم آمریکا و پاسای فیلیپین پیگیری می‌شود که تیم کشورمان در دومین دیدار از هفته سوم از ساعت ۷ صبح - امروز جمعه شانزدهم تیرماه- مقابل تیم بلغارستان قرار گرفت و نتیجه را ۳ بر ۲ واگذار کرد. این بازی در پنج ست و به ترتیب با نتایج ۲۵ بر ۲۱، ۲۱ بر ۲۵، ۲۵ بر ۲۲، ۲۲ بر ۲۵ و ۱۱ بر ۱۵ به سود والیبال بلغارستان پایان یافت.

دو تیم ایران و بلغارستان به مصاف هم رفتند. تیم ملی والیبال ایران به دلیل کارشکنی امریکایی‌ها بدون حضور چند بازیکن اصلی و سرمربی تیم در هفته سوم رقابت‌های جام ملت‌ها شرکت کرد. تیم ایران در بازی قبل نتیجه را به فرانسه واگذار کرده بود. تیم ملی والیبال ایران دو هفته بسیار تلخ و ناامید کننده را در لیگ ملت‌ها پشت سر گذاشت و از ۸ بازی دو هفته ابتدایی موفق شد فقط ۲ پیروزی کسب کند و ۶ شکست حاصل کار شاگردان بهروز عطایی بود.

تیم ملی والیبال ایران در مجموع ست‌های این مسابقه ۱۰۴ امتیاز کسب کرد که به ترتیب ۴۷ امتیاز در حمله، ۱۵ امتیاز در دفاع، ۶ امتیاز سرویس و ۳۶ امتیاز از اشتباهات بازیکنان بلغارستان بود.

بازیکنان تیم ملی بلغارستان نیز در مجموع ست‌های این مسابقه ۱۰۸ امتیاز کسب کردند که شامل ۵۹ امتیاز حمله، ۱۲ دفاع، ۴ امتیاز سرویس و ۳۳ امتیاز از اشتباهات بازیکنان تیم ایران بود.

علت شکست تیم ملی والیبال مقابل بلغارستان

کد خبر 671789

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.