شهرداری اصفهان با ۶۳ ورزشکار در صدر برترین تیم‌ها قرار گرفت

در چارچوب مسابقات دستگاه‌های اجرایی کشور، شهرداری استان اصفهان با ۶۳ ورزشکار و عناوین مختلف در صدر برترین تیم‌ها قرار دارد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، چند ماه قبل مرحله اول مسابقات دستگاه‌های اجرایی در استان‌های مختلف کشور برگزار شد و تیم‌های قهرمان به مسابقات کشوری راه پیدا کردند که در اصفهان، شهرداری استان موفق شد در رشته‌های مینی‌فوتبال آقایان، دارت آقایان و بانوان، شنای آقایان و بانوان، آمادگی‌جسمانی (مهارت‌های چالشی) آقایان و بانوان به‌همراه داژبال بانوان عناوین قهرمانی را به‌دست آورده و به مسابقات کشوری صعود کنند.

رضا صادقی مدیر ورزش کارکنان شهرداری اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا درخصوص این رقابت‌ها اظهار کرد: شهرداری اصفهان باتوجه به برگزاری مسابقات استانی کارکنان دولت در هشت رشته مقام قهرمانی را در بخش بانوان و آقایان کسب کرده بود و از این حیث در میان برترین‌های کشور قرار گرفت.

وی در ادامه افزود: در حال حاضر نیز مسابقات کشوری در حال برگزاری است که همین امروز رقابت‌های دارت آقایان برگزار شد و شهرداری اصفهان رتبه هشتم را کسب کرد؛ در مینی‌فوتبال آقایان موفق شدیم به نیمه‌نهایی صعود کنیم، در بخش مهارت‌های چالشی رتبه دوم کشور سهم شهرداری اصفهان شد و تیم انفرادی شنای بانوان‌مان نیز یک مقام اول، یک مقام دوم و دو مقام سوم به‌دست آورد.

شهرداری اصفهان با ۶۳ ورزشکار و عناوین متعدد در صدر برترین تیم‌ها قرار گرفت

انشالله تا آخر تیرماه مسابقات سایر رشته‌ها نیز برگزار می‌شود و پرسنل شهرداری اصفهان تلاش می‌کنند در این رویداد ملی که واقعاً جزو مسابقات برتر کشور در سطح کارکنان دستگاه‌های اجرایی است بتوانند حائز مقام‌های برتر شوند که در شأن و شخصیت ورزش استان اصفهان باشد. همچنین برای سایر رشته‌ها که روزهای آینده برگزار می‌شود هم آرزوی موفقیت داریم.

مدیر ورزش کارکنان شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: جای دارد از شهردار محترم، مدیرکل سرمایه‌انسانی و ریاست محترم اداره رفاه، تعاون و ورزش هم تشکر کنیم که حمایت‌های خوبی از ورزش کارکنان دارند. ضمن اینکه به پرسنل زحمتکش شهرداری اصفهان نیز بابت این مقام‌آوری‌ها تبریک می‌گوئیم چرا که در تمام عرصه‌ها ثابت کردند می‌توانند جزو برترین‌ها باشند.

رضا صادقی ادامه داد: شهرداری استان اصفهان با ۶۳ ورزشکار و مقام‌های برتر رتبه نخست کشور را در حال حاضر در اختیار دارد و امیدواریم بتوانیم در سایر رشته‌های مسابقات به مقام‌های قهرمانی برسیم چرا که این اتفاق برای ورزش استان حائزاهمیت است. خصوصاً اینکه رقابت‌های فعلی زیر نظر وزارت ورزش‌وجوانان و فدراسیون ورزش‌های همگانی برگزار می‌شود و تمام حوزه‌های دستگاه‌های اجرایی که می‌توانستند در مرحله استانی شرکت کنند شانس حضور در سطح کشوری را هم داشتند.

عملکرد تیم‌های کارکنان شهرداری اصفهان تا پایان امروز به‌شرح زیر است:

نتایج مسابقات شنای بانوان در بخش انفرادی

مائده حیدرپور؛ مقام اول

زهرا عسگری؛ مقام دوم

فاطمه جنید؛ مقام سوم

بدرالسادات تبراصفهانی؛ مقام سوم

نتایج مسابقات مهارت‌های چالشی در بین ۲۳ تیم برتر استان:

منتخب اردبیل اول

شهرداری اصفهان دوم

علوم پزشکی همدان سوم

اداره‌کل گاز خراسان‌جنوبی چهارم

اداره‌کل ورزش‌وجوانان خراسان‌رضوی پنجم

مجلس شورای‌اسلامی ششم

اسامی ورزشکاران:

۱- سیدمجید هاشمیان‌فر (درازونشست با توپ مدیسن بال ۴ کیاویی) / ۲- رضا صادقی (ایلی‌نویز) / ۳ - علی جعفری (کشش پرتاب کتل‌بل) / ۴- ابراهیم مرشد (پنالتی بسکتبال) / ۵- مجید برجی (پرش جفت‌زیکزاک) / ۶- مهدی اسفندیاری (پرتاب دیسک فریزبی ‌) و ۷- هر نفر دو ۱۴۰ متر رفت و برگشت مجموع ۸۴۰ متر

همچنین مربی وحید رشنو و سرپرست آرش آقاعلی هستند.

نتیجه مسابقات دارت آقایان:

تیم دارت آقایان شهرداری اصفهان با حضور ۲۴ تیم به مرحله یک‌هشتم نهایی مسابقات به میزبانی استان فارس صعود کرد.

اسامی ورزشکاران:

آقایان لونی، فاضل، خدابخش و امیرشهنوازی

نتایج مسابقات:

تیم مینی‌فوتبال شهرداری اصفهان در ضربات پنالتی با نتیجه چهار بر دو موفق به شکست نماینده البرز شد و به نیمه‌نهایی مسابقات صعود کرد.

زننده گل‌ها: حسین کشانی، بهنام قاسمی، علیرضا ملکی و علیرضا عشقی.

به گزارش ایمنا، تا پایان امروز _پنج‌شنبه پانزدهم تیرماه_ چهار رشته برگزار شده است و چهار رشته دیگر در روزهای آینده در نقاط مختلف کشور به‌انجام می‌رسد. گفتنی است مسابقات آمادگی‌جسمانی در کرمانشاه، آمادگی‌جسمانی در خراسان‌رضوی، دارت در شیراز و مینی‌فوتبال به‌همراه داژبال در کرمان برگزار می‌شوند.

کد خبر 671761

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.