توقیف موتورسیکلت ۴ میلیاردی قاچاق در اصفهان

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان از کشف یک دستگاه موتورسیکلت قاچاق به ارزش چهار میلیارد ریال در عملیات مأموران انتظامی این فرماندهی خبر داد.

سرهنگ حسین بساطی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: در راستای اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و برخورد با موتورسیکلت سواران متخلف، مأموران کلانتری ۱۱ فرماندهی انتظامی شهرستان اصفهان حین گشت‌زنی فعال و هدفمند در سطح حوزه استحفاظی خود یک دستگاه موتورسیکلت سنگین بدون پلاک را رؤیت کردند و جهت بررسی وارد عمل شدند.

وی افزود: مأموران ضمن هماهنگی با مرجع قضائی اقدام به متوقف کردن این موتور سیکلت کردند و پس از بررسی‌های انجام شده، مشخص شد این موتورسیکلت قاچاق و بدون هرگونه مدارک قانونی و معتبر گمرکی است.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان با اعلام اینکه کارشناسان مربوطه ارزش موتورسیکلت قاچاق مکشوفه را چهار میلیارد ریال برآورد کردند، تصریح کرد: راکب موتورسیکلت پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد.

وی خاطرنشان کرد: قاچاق ضربات جبران‌ناپذیری به بدنه اقتصادی کشور وارد می‌کند و در این راستا پلیس برخورد قاطع و قانونی با مفسدان اقتصادی را همواره در دستور کار دارد. شهروندان اخبار و اطلاعات خود در این خصوص را از طریق تماس با مرکز فوریت‌های ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کد خبر 671701

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.