قهرمان لیگ و حذفی هم به ترکیه می‌رود

تیم فوتبال پرسپولیس پس از تراکتور و سپاهان، سومین باشگاهی است که اردوی آماده‌سازی پیش‌فصل خود را در ترکیه برپا می‌کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم فوتبال پرسپولیس تهران که فصل گذشته با عملکرد درخشان کادرفنی و بازیکنان خود توانست همزمان قهرمان لیگ برتر و جام‌حذفی شود و برای سومین‌بار در فوتبال ایران دبل کند طی روزهای اخیر با مشکلات عمده‌ای روبه‌رو بود و گویا بالاخره از شر اکثر آنان راحت شد.

برخلاف سایر تیم‌ها که چند روزی می‌شود برای فصل جدید رقابت‌های فوتبال استارت زده‌اند، قرمزهای پایتخت با چند روز تاخیر از روز _چهارشنبه چهاردهم تیرماه_ تمرینات خود را برای فصل جدید پشت درهای بسته ورزشگاه کاظمی شروع کردند و تنها خرید جدیدشان نیز در این جلسه‌تمرینی حضور داشت.

همچنین پس از تمدید قرارداد چند بازیکن پرسپولیس ازجمله امید عالیشاه و علیرضا بیرانوند، سرخ‌پوشان پایتخت براساس برنامه‌ریزی قبلی روز دوشنبه هفته آینده برای برگزاری اردوی آماده‌سازی راهی ترکیه می‌شوند. پیش‌تر تیم‌های فوتبال تراکتور تبریز و سپاهان اصفهان نیز برای مسابقات پیش‌فصل به ترکیه سفر کرده بودند.

ضمن اینکه علیرضا بیرانوند دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس که در تورنمنت کافا دچار شکستگی فک شد و چند روزی است تحت عمل‌جراحی قرار گرفته بعد از عقد قرارداد جدید با قرمزهای پایتخت، به‌زودی با رفع مصدومیت در تمرینات تیمش شرکت می‌کند تا با کنار گذاشتن حواشی عجیب اخیر، آماده بازی‌های فصل جدید شود.

کد خبر 671648

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.