نصب المان گل در میادین شاخص شهر مشهد

سرپرست اداره کل بهبود محیط زیست شهری شهرداری مشهد، از زیباسازی و گل‌آرایی بعضی از نقاط شهر، همزمان با ایام دهه ولایت و در آستانه عید سعید غدیرخم خبر داد.

حمید شرکت‌سعدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: با توجه به برنامه‌ریزی‌های انجام شده به منظور گل‌آرایی و زیباسازی منظر شهر در ایام دهه ولایت و به ویژه در آستانه عید سعید غدیر، پنج المان گل شاخه بریده در میدان‌های بسیج، شریعتی، بیت‌المقدس، غدیر و فلسطین نصب شده است.

وی افزود: با توجه به برگزاری جشن‌های ویژه فرهنگی در دهه ولایت امسال در مناطق کم‌برخوردار شهر و با هماهنگی‌های صورت گرفته با معاونت فرهنگی شهرداری، فضاآرایی و زیباسازی رسالت ۷۷ که یکی از نقاط اصلی برگزاری جشن‌های دهه ولایت امسال است، در دستور کار قرار گرفت.

سرپرست اداره کل بهبود محیط زیست شهری شهرداری مشهد ادامه داد: در همین راستا ۱۵ المان گل و ۱۰ المان نوشتاری در اطراف محدوده برگزاری این جشنواره‌ها نصب شده است.

شرکت‌سعدی خاطرنشان کرد: علاوه بر موارد یاد شده، ۴۰ گل جای (فلاورباکس) با کاشت انواع گل‌های رنگارنگ تابستانه در این محدوده جانمایی شده است تا زیبایی‌های این منطقه دوچندان شود.

کد خبر 671647

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.