نورپردازی ویژه مشهدالرضا(ع)، همزمان با فرارسیدن عید سعید غدیر

سرپرست اداره کل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری مشهد، از نورپردازی ویژه و آذین‌بندی‌های متفاوت در شهر مشهد، برای ایجاد منظر شبانه زیبا همزمان با فرارسیدن عید سعید غدیر خم خبر داد.

فرهاد ذبیحی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: با توجه به برنامه‌ریزی‌های انجام شده در سطح مناطق سیزده‌گانه به منظور فضاآرایی و منظرپردازی شبانه شهر مشهد در ایام دهه ولایت، از ابتدای این دهه سراسر خیر و برکت، ۲۵۰ کیلومتر ریسه نوری و آذین‌بندی در سطح شهر انجام شد تا زیبایی‌های شبانه مشهدالرضا در این ایام دوچندان شود.

وی افزود: علاوه بر ریسه‌های نوری در آستانه عید سعید غدیر خم، ۳۸ المان نوری شابلونی «گوبو» در سطح شهر با اکران طرح‌های تبریک این ایام فعال است.

سرپرست اداره کل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری مشهد تصریح کرد: اکران ۳۷ المان نوری «یا علی» بین ریسه‌های عرضی مسیرهای منتهی به حرم مطهر و اکران متون «من کنت مولا فهذا علی مولاه» و «عید غدیر خم مبارک»، در ۴۳۰ عدد از المان‌های نوری خورشیدی، بخش دیگری از اقدامات صورت گرفته برای زیباسازی مشهدالرضا در این ایام است.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به حضور گسترده زائران و مجاوران در مسیرهای منتهی به حرم رضوی در این ایام، براساس هماهنگی‌های صورت گرفته، تعدادی از المان‌های جشنواره نور نیز در میدان بسیج، میدان عدالت و میدان ۱۷ شهریور در معرض دید زائران و مجاوران قرار گرفته است.

کد خبر 671623

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.