ناراحتی سران تاتنهام از اقدام عجیب هری‌کین‌!

دنیل لوی، رئیس باشگاه تاتنهام، بخاطر انتشار اخباری مبنی بر اینکه هری کین مذاکرات محرمانه‌ای با توماس توخل، سرمربی بایرن‌مونیخ داشته، خشمگین شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، گفته می‌شود که هری کین در ماه مه مذاکرات محرمانه‌ای با توخل داشته و تمایل خود را برای همکاری با مربی آلمانی در ترکیب تیم بایرن‌مونیخ قهرمان بوندسلیگا ابراز کرده است.

طبق گزارش رسانه بیلد، خبر ملاقات کین و توخل بدون اطلاع دنیل لوی، رئیس تاتنهام را عصبانی کرده است. لوی قبلاً اولین پیشنهاد، به ارزش ۶۰ میلیون پوند (۷۷ میلیون دلار)، از بایرن برای کین را رد کرده است، اما گفته می‌شود غول‌های آلمانی درحال ارائه پیشنهاد جدیدی هستند.

کین ۲۹ ساله، یک سال از قراردادش با اسپرز باقی مانده، اما گزارش شده است که تیم شمال لندن به او پیشنهاد قرارداد جدیدی را داده تا این مرد را متقاعد کند فعلاً در باشگاه بماند.

این ملی پوش انگلیسی در حال حاضر قصد امضای قرارداد جدید را ندارد، به این معنی که تاتنهام ممکن است مجبور شود او را بفروشد چرا که دوست ندارد ستاره خود را فصل آینده به صورت رایگان از دست بدهد.

این مهاجم منتظر اخبار بیشتری در مورد آینده خود خواهد بود و منچستریونایتد نیز در تلاش برای جذب کین قبل از پایان پنجره نقل و انتقالات است.

کد خبر 671596

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.