آنچلوتی برود، چه کسی می‌آید؟ 

بالاخره مشخص شد که سرمربی ایتالیایی رئال مادرید پیش از مسابقات کوپا به عنوان سرمربی برزیل کار خود را آغاز خواهد کرد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از گل، فلورنتینو پرز باید یک سرمربی جدید برای سال ۲۰۲۴ پیدا کند و گزینه‌های جذابی برای نشستن روی نیمکت رئال مادرید وجود دارند.

ادنالدو رودریگز، رئیس کنفدراسیون فوتبال برزیل (CBF) با تأیید فرناندو دینیز به عنوان سرمربی موقت تیم ملی در روز سه شنبه، جانشین سرمربی فلومیننزه را فاش کرد. رودریگز گفت: سبک بازی دنیز تقریباً شبیه به مربی‌ای است که هدایت تیم ملی برزیل در کوپا آمریکا را برعهده خواهد گرفت؛ کارلو آنچلوتی.

با وجود اینکه هنوز یک سال از قرارداد فعلی آنچلوتی با رئال مادرید باقی مانده، اما با توجه به اینکه تیم ملی برزیل مدتی است این سرمربی ایتالیایی را تعقیب کرده، انتخاب وی چندان غافلگیر کننده نبود. در واقع برای آنچلوتی، مسئله تنها درباره زمان نشستنش بر روی نیمکت برزیل بود و تقریباً همه می‌دانستند که دیر یا زود این اتفاق خواهد افتاد.

با این حال، آنچه کمتر واضح است، برنامه جانشینی باشگاه مادریدی است. ما هنوز نمی‌دانیم که چه کسی جایگزین آنچلوتی در صندلی داغ سانتیاگو برنابئو خواهد شد. چندین مربی به عنوان گزینه‌های احتمالی در نظر گرفته شده اند، اما برخی شانس بیشتری دارند.

آنچلوتی برود، چه کسی می‌آید؟ 

جولیان ناگلزمن

سرمبی آلمانی سابق بایرن مونیخ پس از اخراج از این تیم در ماه مارس به پیشنهادهای زیادی "نه" گفته است! اگر چه به طرز عجیبی همه چیز در آلیانز آرنا برای وی با تلخی پایان یافت، اما ناگلزمن هنوز به عنوان یکی از مبتکرترین مربیان جوان در فوتبال شناخته می‌شود، همانطور که باشگاه‌هایی مانند چلسی، تاتنهام و ناپولی برای جذب او تلاش کردند.

وی همچنین آماده است تا با دریافت پیشنهاد مناسب کار خود را شروع کند. با این حال آیا او یک سال دیگر صبر می‌کند تا شاید روی نیمکت رئال مادرید بنشیند؟ درست است که ناگلزمن تنها ۳۵ سال دارد، با این حال ممکن است او برای بازگشت به کار عجله داشته باشد.

آنچلوتی برود، چه کسی می‌آید؟ 

آنتونیو کونته

در سال ۲۰۱۸، آنتونیو کونته تا آستانه پذیرفتن هدایت باشگاه رئال مادرید پیش رفت. با این حال سرخیو راموس، کاپیتان وقت رئال با صراحت انتقاد خود نسبت به این انتخاب را نشان داد و گفت احترام به دست آوردنی است و نباید آن را تحمیل کرد.

از آن زمان تا کنون اوضاع کمی در مادرید تغییر کرده است. کونته که همواره با رفتارهای تند و بداخلاقی شناخته می‌شود، شاید بتواند عطش رئال برای جاه طلبی را بازگرداند و شاید برخوردهای او برای رختکن تیمی پر از ستاره‌های بزرگ مناسب نباشد.

به هر حال او با سبک خاص خود در مانند یوونتوس، چلسی و اینتر کار خود را با موفقیت انجام داد و به نظر می‌رسد که او پیشنهادی امیدوارکننده را بپذیرد.

ژوزه مورینیو

طرفداران بدون شک دوست دارند بار دیگر آقای خاص را در سانتیاگو برنابئو ببینند. مورینیو در دوران سرمربیگری خود ال کلاسیکو را به چنان مسابقه‌ای تبدیل کرد که منجر به جدایی عمیق در اردوی اسپانیا بین بازیکنان مادرید و بارسلونا شد.

او در پیری هم سبک و سیاق خاص خودش را دارد. او حتی بیش از پیش با صراحت و رک برخورد می‌کند. بازگشت به رئال می‌تواند برای مدتی همه را هیجان زده کند و احتمال جدایی مورینیو از آ اس رم در پایان فصل نیز وجود دارد.

آنچلوتی برود، چه کسی می‌آید؟ 

آلوارو آربلوا

مدافع کناری سابق لیورپول برای برخی افراد در این لیست جای تعجب خواهد داشت، اما او در مادرید بسیار مورد توجه است. نه فقط به این دلیل که او یک بازیکن سابق تیم جوانان و کاستیا است، بلکه او در حال حاضر مربی تیم جوانان باشگاه است و به عنوان یکی از گزینه‌های مدیر آینده تیم اصلی مطرح می‌شود.

با این حال، حتی با یک سال تجربه دیگر، اگر پرز به آربلوا روی آورد، بسیار تعجب آور خواهد بود.

آنچلوتی برود، چه کسی می‌آید؟ 

زین الدین زیدان

آیا واقعاً یکی از بهترین بازیکنان تمام دوران می‌تواند برای سومین دوره سرمربیگری به مادرید بازگردد؟ شما مطمئناً نمی‌توانید این احتمال را رد کنید. هیچکس انتظار نداشت که او برای بار دوم برگردد اما این اتفاق افتاد. صحبت در مورد مربیگری او در پاری سن ژرمن بی نتیجه ماند و در حال حاضر، این احساس وجود دارد که حتی اگر زیدان مجبور شود تا سال ۲۰۲۴ برای شغل بعدی خود صبر کند، احتمال اینکه او جایگزین ماسیمیلیانو آلگری در یوونتوس شود بیشتر از این است که وی به جای آنچلوتی راهی مادرید شود.

آنچلوتی برود، چه کسی می‌آید؟ 

ژابی آلونسو

به گفته برخی از رسانه‌های اسپانیایی، پیشتاز فعلی برای پست سرمربیگری رئال مادرید، ژابی آلونسو است. او به مدت ۵ سال به عنوان بازیکن در سانتیاگو برنابئو نمایش‌های درخشانی داشت و در این مدت یک قهرمانی لیگ و یک لیگ قهرمانان اروپا به دست آورد. او همچنین اولین گام‌های خود را در دنیای مربیگری در مادرید برداشت و با تیم زیر ۱۴ سال باشگاه همکاری و در عین حال مجوز یوفا خود را دریافت کرد.

آلونسو سپس به یکی دیگر از تیم‌های سابق خود یعنی رئال سوسیداد بازگشت تا هدایت تیم دوم باسکی را بر عهده بگیرد، قبل از اینکه در بایرلورکوزن مهارت سرمربیگری خود را ثابت کند.

آنچلوتی برود، چه کسی می‌آید؟ 

رائول

مهاجم سابق رئال مادرید تجربه مربیگری در سطح بالا را ندارد، اما این موضوع برای هواداران مشکلی نخواهد بود. از نظر آنها، رائول نماد باشگاه رئال مادرید است؛ یک اسطوره زنده که باشگاه را از درون می‌شناسد. البته یک نقص آشکار در این نوع تفکر وجود دارد: بازیکنان بزرگ لزوماً مدیران بزرگی نیستند (برای مثال فرانک لمپارد).

با این حال تردیدی وجود ندارد که جو در مادرید بدون شک بسیار ویژه و متفاوت است. برای زنده ماندن در چنین شرایطی واقعاً باید نحوه عملکرد آن را درک کرد. زیدان گواه زنده‌ای است مبنی بر اینکه ایمان داشتن به یک فوق ستاره سابق می‌تواند به طور چشمگیری نتیجه دهد و رائول نیز مسیر مشابهی را با این بازیکن فرانسوی دنبال کرده است.

رائول یک ریسک بزرگ برای رئال مادرید است، یک ریسک کم هزینه که ممکن است پرز را وسوسه کند.

آنچلوتی برود، چه کسی می‌آید؟ 

کد خبر 671590

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.