رضایی‌ در یک‌قدمی حضور ثابت در قفس توری آبی‌ها + عکس

دروازه‌بان نیمکت‌نشین استقلال، تاحدودی شانس حضور در ترکیب آبی‌پوشان در فصل جدید را دارد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم فوتبال استقلال تهران فصل گذشته با هدایت ریکاردو ساپینتو موفق به کسب جایگاه سوم جدول شد و با حضور در این رتبه به کار خود در رقابت‌های لیگ برتر پایان داد.

با وجود اینکه آبی‌پوشان پایتخت در لیگ بیست‌ودوم با حواشی فراوانی دست و پنجه نرم کردند و در برخی موارد عملکرد ضعیف بازیکنان این تیم در تمام خطوط به چشم می‌خورد، اما به زعم هواداران استقلال، سیدحسین حسینی از جمله بازیکنانی بود که در شکست‌های این تیم نقش بسزایی داشت.

در هرحال عملکرد نه‌چندان مطلوب حسینی سبب شد که بیشتر هواداران آبی‌پوش در بازار نقل و انتقالات تابستانی خواستار جدایی وی از استقلال شوند و دروازه‌بان ملی‌پوش کشورمان نیز به صورت غیررسمی و با انتشار یک استوری در صفحه اینستاگرام خود موضوع جدایی‌اش از جمع شاگردان نکونام را اعلام کرد.

با توجه به اینکه مدیران استقلال همچنان برای خرید یک دروازه‌بان شش‌دانگ اقدام قابل توجهی نکرده‌اند و حتی با اخباری مبنی بر خرید علیرضا بیرانوند حواشی متعددی را برای شاگردان نکونام و پرسپولیس ایجاد کرده‌اند، به نظر می‌رسد کادر فنی آبی‌ها در فصل جدید از علیرضا رضایی به عنوان دروازه‌بان خود استفاده کند.

البته تمام این موارد در حد گمانه‌زنی است و رضایی در صورتی می‌تواند شماره یک استقلال را بر تن کند که در تمرینات تیمی موفق ظاهر شود و جواد نکونام نیز با ماندن حسینی و خرید گلر نام‌آشنا مخالفت کند.

رضایی‌ در یک قدمی حضور ثابت در قفس توری آبی‌ها + عکس

کد خبر 671587

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.