شهاب زاهدی آماده درخشش برای سرخ‌پوشان + عکس

مهاجم تازه‌وارد پرسپولیس، آماده درخشش در ترکیب این تیم است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در بازار نقل و انتقالات لیگ بیست‌وسوم، شهاب زاهدی، لژیونر ۲۷ ساله کشورمان با عقد قراردادی یک‌ساله به جمع شاگردان گل‌محمدی پیوست. این مهاجم در شرایطی برای فصل آینده پیراهن پرسپولیس را به تن خواهد کرد که ابتدا اخباری مبنی بر غیرقانونی بودن قرارداد وی با قرمزپوشان به گوش می‌رسید اما در نهایت زاهدی مطابق با قوانین اعلام شده توسط فیفا به دلیل جنگ میان این کشور با روسیه به مدت یک سال در جمع سرخ‌های پایتخت حاضر خواهد شد.

در هرحال شهاب زاهدی از جمله بازیکنانی به‌شمار می‌رود که در چند فصل اخیر شایعه بازگشت وی به لیگ ایران بسیار به گوش می‌رسید و حتی گفته می‌شد تیم‌هایی همچون استقلال، سپاهان و تراکتور نیز مشتریان این بازیکن بوده‌اند اما در نهایت شهاب زاهدی تصمیم گرفت در فصل بیست‌وسوم و با پیراهن پرسپولیس به لیگ ایران بازگردد.

با وجود اینکه یحیی گل‌محمدی در خط حمله خود بازیکنانی همچون، عیسی آل‌کثیر، مهدی عبدی و محمد عمری را در اختیار دارد، اما به نظر می‌رسد کادر فنی سرخ‌ها به دلیل نوسانات فصل گذشته این تیم در فاز هجومی، تصمیم دارد از شهاب زاهدی در ترکیب اصلی خود استفاده کند.

بنابراین باید گفت زاهدی این روزها در تمرینات پرسپولیس پرانگیزه ظاهر می‌شود و با آمادگی تمام چشم‌انتظار درخشش در ترکیب ارتش سرخ است.

شهاب زاهدی آماده درخشش برای سرخ پوشان + عکس

کد خبر 671581

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.