برتری سپاهانی‌ها در یک بازی دوستانه

تیم فوتبال سپاهان در حاشیه اردوی آماده‌سازی پیش‌فصل خود در دیدار تدارکاتی مقابل تیم سوکلیا مولداوی به برتری هشت گله دست یافت.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی باشگاه فولاد مبارکه سپاهان، تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان عصر امروز از ساعت ۱۷، در دیدار تدارکاتی مقابل تیم سوکلیا مولداوی به میدان رفت؛ این تیم در لیگ سری آ مولداوی بازی می‌کند.

در این دیدار که در حاشیه اردوی پیش‌فصل سپاهان در کشور ترکیه برگزار شد، ژوزه مورایس از تمام بازیکنان خود استفاده کرد تا به آمادگی آن‌ها بیفزاید.

سپاهان در این دیدار با ترکیب اولیه نیما میرزاد، سیاوش یزدانی، محمد دانشگر، امید نورافکن، میلاد زکی‌پور، آریا یوسفی، فرشاد احمدزاده، سیدمحمد کریمی، محمدجواد حسین‌نژاد، کاوه رضایی و رضا شکاری به میدان رفت و در ادامه همه بازیکنان را به ترکیب خود اضافه کرد.

سپاهان در نیمه نخست این بازی با برتری چهار بر صفر به رختکن رفت و در نیمه دوم نیز چهار گل دیگر به ثمر رساند تا در نهایت با پیروزی هشت گله، مسابقه را به پایان برساند.

فرشاد احمدزاده، آریا یوسفی، کاوه رضایی (دو گل)، شهریار مغانلو (دو گل)، رامین رضائیان و علی احمدی (پنالتی) گل‌های سپاهان را به ثمر رساندند.

از نکات جالب این دیدار، استفاده از سیداحمد موسوی، ارشیا سرشوق، علی احمدی، صادق صالحی، محمدجواد حسین‌نژاد و محمدحسین روح‌الامین، بازیکنان جوان سپاهان در ترکیب سپاهان به شمار می‌رفت.

کد خبر 671568

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.