۱۲ بازیکن تیم ملی والیبال جوانان ایران در مسابقات قهرمانی جهان معرفی شدند

سرمربی تیم ملی والیبال جوانان ایران، ۱۲ بازیکن نهایی برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان ۲۰۲۳ را معرفی کرد.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، عصر امروز ثبت‌نام ۱۶ تیم حاضر در این رقابت‌ها در هتل گلف، محل اقامت تیم‌ها انجام شد و هر تیم ۱۲ بازیکن خود را به همراه اعضای کادر فنی برای حضور در مسابقات قهرمانی جوانان جهان معرفی کرد.

تیم ملی والیبال جوانان ایران که با ۱۲ بازیکن به منامه آمده است، مسابقات را با ۱۱ بازیکن شروع می‌کند. عرفان نوروزی، عرشیا به‌نژاد، سجاد جلوداریان، شایان سپهری‌فرد، مبین نصری، یونس جوان، پندار مؤمنی مقدم، امیرمحمد گلزاده، علی حق‌پرست، پوریا حسینی و مهدی بیاتی ۱۱ بازیکنی هستند که در مرحله اول به میدان می‌روند. مومنی‌مقدم امیرحسین ساداتی را حذف و پوریا حسین‌خانزاده را به لیست بازیکنان اضافه کرده است. خانزاده در حال‌حاضر با تیم ملی بزرگسالان در آمریکا حضور دارد. قرار است او از مرحله دوم به تیم جوانان اضافه شود.

مسابقات قهرمانی جهان بحرین از شانزدهم تیر آغاز می‌شود و تا بیست‌وپنجم تیر ادامه دارد. تیم ایران در مرحله اول با تیم‌های تایلند، بحرین و تونس هم‌گروه است و اولین بازی تیم ساعت ۱۷:۳۰ روز جمعه مقابل تایلند برگزار می‌شود. ایران در جلسه ثبت‌نام ۳ رنگ سفید، قرمز و سرمه‌ای را برای پیراهن معرفی کرد.

کد خبر 671552

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.