ساخت اولین فیلم بلند اصفهان امسال کلید می‌خورد

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی از آغاز به ساخت اولین فیلم بلند در اصفهان خبر داد و گفت: به دنبال آن هستیم که اولین فیلم بلند را امسال در استان اصفهان کلید بزنیم و خبرهای خوبی در این زمینه نیز در راه است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علی تمنایی امروز _چهارشنبه چهاردهم تیرماه_در نشست سینماگران استان اصفهان با رئیس سازمان سینمایی کشور، اظهار کرد: در استان اصفهان امروز شصتمین سالن سینما در شهر مبارکه افتتاح شد. این استان در زیرساخت سینمایی و فضای نمایش فیلم، جایگاه سوم کشور را دارد که خوب بوده و در شأن اصفهان است.

وی افزود: در هر استانی برای رشد و ارتقا شاخص‌های فرهنگی هنری، نیازمند منابع انسانی و نیروهای متخصص و کارآمد است که نرم‌افزارهای فرهنگی هنری را تولید کنند. اصفهان استان هنر است و باید از هنر سینما نیز برای رشد هنرهای اسلامی و دینی بهره ببرد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان گفت: وجود سینماگران جوان، دانشگاه سپهر و سیتی سنتر و همچنین ظرفیت تشکل‌های مردمی استان اصفهان ظرفیت خوبی برای رشد هنر سینما ایجاد کرده است که باید برای رشد تولیدات از آن بهره برد.

تمنایی تصریح کرد: به دنبال آن هستیم که اولین فیلم بلند را امسال در استان اصفهان کلید بزنیم. خبرهای خوبی در این زمینه نیز در راه است.

کد خبر 671544

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.