اولتیماتوم مهم پاری‌سن‌ژرمن به کیلیان امباپه‌!

گفته می‌شود پاری سن ژرمن آماده است تا کیلیان امباپه، ستاره خود را در صورت عدم تمدید قرارداد تا پایان جولای، به فروش برساند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، پس از اینکه کیلیان امباپه به PSG اعلام کرد در سال ۲۰۲۴ قراردادش را تمدید نخواهد کرد اما قصد دارد فصل آینده برای این باشگاه بازی کند، او و پاری سن ژرمن مذاکرات را از سر گرفتند.

رسانه L'Equipe گزارش می‌دهد که پاری سن ژرمن به امباپه گفته است تا پایان جولای باید قراردادش را تمدید کند وگرنه او را برای فروش در بازار قرار می‌دهد. PSG نمی‌خواهد امباپه با انتقالی رایگان جدا شود، زیرا آنها پول هنگفتی را از دست خواهند داد.

آینده مهاجم پاری سن ژرمن همچنان موضوع گمانه‌زنی رسانه‌ها است، اما پیدا کردن جایگزین در پنجره نقل و انتقالات فعلی ممکن است دشوار باشد. گفته می‌شود امباپه برای جدایی در تابستان امسال خواهان قراردادی ۲۴۰ میلیون یورویی در سال است.

رئال‌مادرید مدت‌هاست که امباپه را تحسین می‌کند، اما فلورنتینو پرز، رئیس باشگاه به هواداران گفته است که لوس‌بلانکوس در حال حاضر این مهاجم را زیر نظر ندارد. با این حال، رئال پیراهن شماره ۹ کریم بنزما را برای امباپه کنار می‌گذارد.

باشگاه لیورپول همچنین برای انتقال این فوق ستاره همراه با پول کلان، در صف قرار دارد، ستاره‌ای که قبلاً اعتراف کرده بود طرفدار قرمزها است.

پاری سن ژرمن قرار است فصل جدید لیگ فرانسه را در روز یکشنبه سیزدهم آگوست، در ورزشگاه پارک دو پرنس مقابل لوریان آغاز کند. هنوز مشخص نیست که آیا امباپه همچنان در باشگاه خواهد بود یا خیر.

کد خبر 671505

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.