توقیف محموله لوازم خانگی قاچاق در شهرضا

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان شهرضا از کشف محموله لوازم خانگی قاچاق به ارزش یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال در عملیات مأموران انتظامی این فرماندهی خبر داد.

سرهنگ شکرالله پورخاقان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: مأموران مستقر در ایستگاه ایست و بازرسی شهید امامی شهرضا در راستای اجرای طرح تشدید مقابله با قاچاق کالا و ارز حین کنترل خودروهای عبوری به دو دستگاه خودرو مشکوک شدند و جهت بررسی آنها را متوقف کردند.

وی افزود: مأموران پس از هماهنگی با مرجع قضائی به بازرسی از این خودروها پرداختند که در نتیجه این بازرسی، یک دستگاه یخچال دو قلو و سه دستگاه کولر گازی خارجی که بدون هرگونه مدارک قانونی و معتبر گمرکی بود را کشف کردند.

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان شهرضا با اشاره به اینکه کارشناسان مربوطه ارزش محموله‌های قاچاق مشکوفه را یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال برآورد کردند، ادامه داد: در این رابطه یک دستگاه سواری ساینا و یک دستگاه وانت نیسان توقیف، دو متهم نیز دستگیر که پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شدند.

وی خاطرنشان کرد: برخورد قاطع و همه جانبه پلیس با این پدیده شوم اقتصادی استمرار دارد و شهروندان نیز هر گونه اخبار و اطلاعات در این زمینه را از طریق تماس با شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کد خبر 671500

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.