رسالت هنر توجه به پیام شهدا و قهرمانان ملی است

رئیس سازمان سینمایی گفت: رسالت انتقال پیام شهیدان بر دوش اهالی فرهنگ و هنر است و برای ما افتخار است که با یاد شهدا کارمان را متبرک کنیم.

به گزارش ایمنا و به نقل از دفاع‌پرس، محمد خزاعی در پی سفر دو روزه خود به اصفهان به زیارت قبور شهدای این شهر رفت و اظهار کرد: سفر به هر شهر را از گلزار شهدای آن شهر شروع می‌کنیم و برای من سعادت است که به گلستان شهدای اصفهان آمده‌ام.

وی افزود: وجود ۲۴ هزار شهید و تقدیم آن به انقلاب برای اصفهان کم نیست و نشان می‌دهد که مردم اصفهان چقدر ولایتمدار هستند.

معاون سینمایی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی اظهار کرد: وقتی در جمع خانواده شهدا می‌رویم، می‌بینم که چقدر ستون‌های کشور مستحکم است، چراکه مبتنی بر اسلام و اعتقاد به آن بنا شده است.

خزاعی ادامه داد: تاکنون ندیده بودم در ورودی گلزار شهدا، زیارت‌نامه یا خادم‌یار وجود داشته باشد و این از ابتکارات اصفهان است.

وی خاطرنشان کرد: معتقدیم شهدا زنده هستند و توفیق می‌خواهد که به شهدا خدمت کنیم و اگر باور کنیم که شهدا زنده هستند برکات آن را در زندگی خواهیم دید.

رئیس سازمان سینمایی کشور تصریح کرد: ما هر کجا مسئولیتی را می‌پذیریم، باید این را بدانیم که شهدا ناظر اعمال ما هستند. فرهنگ و هنر در ثبت ماندگاری خاطرات شهدا و میراث ارزشمند آنها تأثیرگذار و نقش‌آفرین بوده است.

وی ادامه داد: رسالت انتقال پیام شهیدان بر دوش اهالی فرهنگ و هنر است و برای ما افتخار است که با یاد شهدا کارمان را متبرک کنیم.

خزاعی در این بازدید به زیارت قبور شهید حجازی از فرماندهان سپاه قدس، آیت‌الله ناصری (ره)، شهید خیزاب از شهدای مدافع حرم، آیت‌الله رحیم ارباب، شهیدان خرازی و کاظمی فرماندهان لشکر ۱۴ امام حسین و نیروی زمینی سپاه پاسداران و قبور شهدای گمنام پرداخت.

همچنین در این بازدید، رئیس سازمان سینمایی کشور به عنوان خادم‌یار گلستان شهدای اصفهان انتخاب شد.

در ادامه این سفر استانی، خزاعی به دیدار خانواده شهیدان ضیایی رفت و گفت: این سعادتی برای ما است که امروز به دیدار شما آمدیم تا با پنج شهید شما آشنا شویم. تقدیم چهار فرزند و همسر شهید شما در دوران دفاع مقدس نشان از ولایتمداری و عرق شما به این آب و خاک است و خدا را شاکریم که امروز این سعادت نصیبمان شد.

کد خبر 671479

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.