نمی‌گذارند قرارداد بیرانوند را امضا کنیم / فقط تا امروز منتظر وی می‌مانیم!

معاون باشگاه استقلال مدعی است با گلر سابق پرسپولیس به توافقات کامل رسیده‌اند اما هجمه‌هایی که روی علیرضا بیرانوند ایجاد شده، مانع امضای قرارداد با وی بوده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علیرضا بیرانوند دروازه‌بان فصل گذشته تیم فوتبال پرسپولیس تهران که طی چند روز اخیر مذاکرات جدی با استقلال انجام داده است، دوشنبه‌شب نیز دیداری با دو عضو هیئت‌مدیره پرسپولیس داشت و به آن‌ها اعلام کرد در صورت پرداخت نصف مبلغ پیشنهادی استقلال از سوی پرسپولیس، بار دیگر حاضر است با سرخ‌پوشان قرارداد جدیدی امضا کند که ظاهراً این پیشنهاد چندان با استقبال مدیران پرسپولیس همراه نشده است.

همچنین شنیده‌ها حکایت از این دارد که باشگاه استقلال مذاکرات خود را با علیرضا بیرانوند متوقف کرده است؛ ظاهراً پالس‌های مثبتی از سوی طرفین ردوبدل شده که امیدواری‌ها برای انتقال بیرانوند به استقلال را افزایش داده است و حتی گفته می‌شد شب گذشته (سه‌شنبه) جلسه نهایی بین طرفین برای عقد قرارداد برگزار خواهد شد اما تاکنون هیچ خبر جدیدی در این خصوص به گوش نمی‌رسد.

بر اساس فایل صوتی لو رفته از علی امیری، معاون باشگاه استقلال در میان هواداران، وی راجع‌به اتفاقات و حواشی اخیر آبی‌ها در پنجره نقل‌وانتقالات برای آن‌ها توضیح می‌دهد، امیری در رابطه با آخرین وضعیت علیرضا بیرانوند گفت:"مذاکرات با علیرضا بیرانوند شب گذشته و امروز صورت گرفت و حتی جواد نکونام شخصاً با وی صحبت کرد. ما با بیرانوند به توافقات کامل درخصوص تفاهم‌نامه و مفاد قرارداد رسیده‌ایم اما فشارهایی که روی او ایجاد شده تاکنون مانع امضای قرارداد شده است؛ بیرانوند حتی خط تلفن خود را هم به‌خاطر ماجراهای اخیر عوض کرده است. یک‌بار دیگر می‌گویم توافق نهایی با بیرانوند انجام و قراردادش با پرسپولیس نیز به‌طور رسمی فسخ شده است اما ما تا امروز بیشتر برای او صبر نمی‌کنیم."

کد خبر 671469

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.