نیروها و مسئولان قضایی، جهادگونه امور را به پیش می‌برند

رئیس قوه قضائیه گفت: نیروها و مسئولان قضائی، جهادگونه امور را به پیش می‌برند؛ قدر متیقّن در این جهاد، نقش شما همسران و خانواده کارکنان قوه قضائیه بسیار برجسته است.

به گزارش ایمنا و به نقل از مرکز رسانه قوه قضائیه، همزمان با دهه ولایت و در آستانه عید غدیر عیدالله‌الاکبر، حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای صبح امروز _چهارشنبه چهاردهم تیرماه_ با جمعی از خانواده‌های کارکنان قوه قضائیه دیدار کرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین غلامحسین محسنی اژه‌ای، در این دیدار ضمن تبریک اعیاد ماه ذی‌الحجه، با اشاره به آیه «یا أَیُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْناکُمْ مِنْ ذَکَرٍ وَ أُنْثی‏ وَ جَعَلْناکُمْ شُعُوباً وَ قَبائِلَ لِتَعارَفُوا إِنَّ أَکْرَمَکُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقاکُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلیمٌ خَبیرٌ»، اظهار کرد: رسیدن به درجات کمال، امری است که آرزو و آمال هر انسان موحد و پاک‌سیرتی است و تحقق این مهم، زمانی میسر می‌شود که زن و مرد دوشادوش یکدیگر مسیر سعادت را بپیمایند.

وی با اشاره به اهمیت تقویت محبت و عطوفت در کانون گرم خانواده، افزود: دعا کردن زن و مرد در حق یکدیگر و دلداری دادن آن‌ها به هم در مواقع سختی و عسرت، نزد خداوند متعال اجر و جایگاه بالایی دارد.

رئیس قوه قضائیه با اشاره به زندگی الهی امیرالمومنین (ع) و صدیقه طاهره (س) و فرزندان مطهری که ثمره این پیوند آسمانی است، گفت: اگرچه ما استطاعت و توان رسیدن به مرتبه و منزلت اعلای ائمه اطهار (ع) را در زندگانی و سبک زندگی نداریم، اما باید تمام جهد و همت خود را به کار ببریم تا در مسیر زندگی و بندگی، در تمام شئون از سیره معصومین سلام‌الله علیهم اجمعین پیروی و تبعیت کنیم.

وی ادامه داد: قدر مسلم، خدمت و قبول مسئولیت در قوه قضائیه با توجه به جمیع شرایط و محذوریت‌ها و تنگناهای موجود به لحاظ مالی و امکاناتی و همچنین با عنایت به حجم بالای کار، امری پر مشقت و مرارت است و بر همین اساس باید تاکید کرد که نیروها و مسئولان قضائی، جهادگونه امور را به پیش می‌برند؛ قدر متیقّن در این جهاد، نقش شما همسران و خانواده کارکنان قوه قضائیه بسیار برجسته است.

حجت‌الاسلام محسنی اژه‌ای صمیمانه از زحمات و سعه صدر و تحمل سختی‌های همسران و اعضای خانواده کارکنان قوه قضائیه، قدردانی و تصریح کرد: می‌دانیم که شما همسران محترم کارکنان قوه قضائیه، متحمل سختی‌ها و زحمات زیادی می‌شوید و یار و غمخوار همسران‌تان در زمان‌هایی هستید که سنگینی کار، بر آنها عارض می‌شود.

وی اضافه کرد: فشارهای معیشتی و اقتصادی تنها مختص قوه قضائیه نیست و تمام مردم با آن درگیر هستند. ما هم در دستگاه قضائی تمام تلاش خود را برای کاهش مشکلات اقتصادی کارکنان عدلیه انجام داده و همچنان انجام می‌دهیم.

کد خبر 671463

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.