شاهکار آبرنگ هنرمندان بنام سراسر کشور در نمایشگاه «ایران زیبای من»

مدیر گالری نقش قلم گفت: ۴۰ اثر از شاهکارهای آبرنگ هنرمندان بنام سراسر کشور در نمایشگاه «ایران زیبای من» برای عموم علاقه‌مندان به نمایش گذاشته‌شده است.

رؤیا صلوتی در گفت گو با خبرنگار ایمنا گفت: گالری نقش قلم در سال گذشته نمایشگاه نقاشی با تکنیک آبرنگ از آثار هنرمندان نقاشی ایران از دوره صفویه تا به امروز را به مدت سه ماه برگزار کرد.

وی افزود: به دلیل استقبال خوب علاقه‌مندان، تصمیم بر آن گرفته شد که هرساله نمایشگاه آبرنگ با موضوعات مختلف و باهدف شناساندن هنرمندان و اساتید نقاشی ایران توسط این گالری برگزار شود که امسال این نمایشگاه با عنوان «ایران زیبای من» در حال برگزاری است.

مدیر گالری نقش قلم تصریح کرد: در نمایشگاه ایران زیبای من نیز حدود ۴۰ اثر از ۴۰ نفر از هنرمندان و نقاشان بنام سراسر کشور به نمایش گذاشته‌شده است.

وی اظهار کرد: هریک از هنرمندان شرکت‌کننده در این نمایشگاه با دید زیبای خود، ایران زیبا را در قاب هنری خود با طرح‌های مختلف منظره، پرتره و.... بر روی بوم و مقوا به تصویر کشیده‌اند.

صلوتی افزود: نمایشگاه ایران زیبای من، در محل گالری نقش قلم اصفهان واقع در چهارباغ عباسی، مقابل شیخ بهایی از دوم تیرماه شروع به کارکرده و تا بیست و دوم همین ماه ادامه دارد که علاقه‌مندان می‌توانند از ساعت ۱۷ تا ۲۰ شب همه‌روزه به‌جز روزهای شنبه از نمایشگاه بازدید کنند.

وی گفت: حضور پررنگ علاقه‌مندان و بازدیدکنندگان طی روزهای گذشته موجب شده در راستای برگزاری نمایشگاه برای سال‌های آینده مصمم‌تر باشیم.

مدیر گالری نقش قلم ادامه داد: آثار ارائه‌شده در این نمایشگاه قابل‌فروش خواهند بود و مقرر شد در راستای حمایت از بیماران کلیوی، سهم گالری از فروش آثار به‌حساب انجمن حمایت از بیماران کلیوی واریز شود به همین دلیل از علاقه‌مندان و بازدیدکنندگان می‌خواهیم که در این امر انسان دوستانه و خداپسندانه سهیم شوند.

وی گفت: در این نمایشگاه آثاری از هنرمندانی همچون محمدرضا آتشزاد، شاهین آروین،، بهرام احمدی، اکبر اکبری، کورش اصلانی، حسین اسماعیلی، مرتضی اشتیاقی، مهدی باغ زرشکی، رضا بدرالسماء، آمنه بدرالسماء، بهمن بروجنی، مرتضی تکلو، پروین حشمت دهکردی، احمد حمیدی، محمد خلیلی، مرتضی رزاقی، سلیمان ساسون، محمود سمندریان، مصطفی شعرباف، رؤیا صلوتی، بهرام طاهری، محمدرضا عمادی، مجید عقیلی، آریو فرضی، ابراهیم فرهنگ بروجنی هومن کرمانی، علی گلباز، مرجان مدرسی، احمد مقدسی، احمد مطیع، نادرمهذب نیا، ناصر نورمحمدزاده، بهنام نورمحمدزاده، بهمن نیکو، فرناز نیکوخواه، بهروز والیانی، حسین هادی پور بروجنی، محمدعلی یزدچی، مجید یگانگی ارائه‌شده است.

کد خبر 671436

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.