سرمربی جدید تیم ملی فوتبال برزیل مشخص شد

ادنالدو رودریگز، رئیس کنفدراسیون فوتبال برزیل تایید کرد که کارلو آنچلوتی سال آینده پس از پایان قرارداد فعلی‌اش با رئال مادرید، سرمربی تیم ملی برزیل خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، ادنالدو رودریگز، رئیس کنفدراسیون فوتبال برزیل، برنامه‌های این تیم را پس از جدایی تیته در پایان جام جهانی ۲۰۲۲ تأیید کرد. فرناندو دینیز به‌طور موقت به مدت یک سال هدایت سلسائو را برعهده خواهد گرفت و در کنار آن، سرمربی فلومیننزه هم خواهد بود. آنچلوتی پس از پایان قرارداد فعلی‌اش با رئال مادرید در تابستان ۲۰۲۴، روی نیمکت طلایی‌پوش‌ها خواهد نشست‌.

رودریگز گفت: "تاکتیک‌های او (دینیز) تقریباً شبیه به کارلو آنچلوتی است که هدایت سلسائو را در کوپا آمریکا ۲۰۲۴ بر عهده خواهد گرفت. ما به دینیز مربی موقت تیم ملی نمی‌گوییم. او می‌آید به آنچلوتی نیز کمک خواهد کرد.

بسیاری از ستاره‌های بزرگ برزیل پیش‌تر به‌صراحت گفته‌اند که می‌خواهند آنچلوتی، سرمربی بعدی تیم باشد. نیمار گفته بود که فکر می‌کند مرد ایتالیایی می‌تواند چیزهای زیادی به ما بیاموزد، درحالی که وینیسیوس جونیور گفته مربی رئال‌مادرید، در جهان بهترین است و امیدوار بوده بتواند با او در عرصه ملی نیز کار کند.

رئال‌مادرید پیش‌تر جانشینی برای آنچلوتی در نظر گرفته است. ژابی آلونسو، هافبک سابق لوس‌بلانکوس که در حال حاضر هدایت بایرلورکوزن را بر عهده دارد، از سوی باشگاه به عنوان گزینه احتمالی برای تابستان آینده انتخاب شده است.

سلسائو (لقب برزیل) در اواخر امسال بین سپتامبر و نوامبر، پنج بازی مقدماتی جام جهانی را برگزار خواهد کرد. کوپا آمریکا قرار است در ژوئن و ژوئیه ۲۰۲۴ برگزار شود و آنچلوتی باید تا زمان شروع مسابقات، راهی سرزمین قهوه شود.

کد خبر 671407

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.