احسان قهاری و میلاد بدرقه به آلومینیوم پیوستند

احسان قهاری و میلاد بدرقه بازیکنان فصل گذشته نساجی مازندران و پیکان تهران با عقد قرارداد رسمی راهی آلومینیوم اراک شدند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم فوتبال آلومینیوم اراک بالاخره وارد پنجره نقل‌وانتقالات تابستانی شد و از همین‌رو احسان قهاری مدافع راست آینده‌دار که طی پنج فصل اخیر لیگ برتر برای نساجی مازندران به میدان رفته بود، با نظر مثبت سیدمجتبی حسینی به آلومینیوم اراک پیوست.

احسان قهاری و میلاد بدرقه به آلومینیوم پیوستند

این بازیکن ۲۵ ساله و قائم‌شهری که در رده‌های پایه پرسپولیس و نساجی عضویت داشته و طی سالیان گذشته در لیگ برتر برای نساجی به میدان رفته بود، با عقد قراردادی رسماً به عضویت باشگاه آلومینیوم اراک درآمد. قهاری نخستین خرید لیگ برتری باشگاه آلومینیوم در نقل‌وانتقالات تابستانی بود.

همچنین میلاد بدرقه که یکی از مهره‌های مورد توجه سیدمجتبی حسینی برای تقویت خط دفاعی آلومینیوم اراک بود، پس از توافق با این باشگاه قراردادش را به‌طور رسمی امضا کرد. این مدافع بلندقامت که پس از شش سال حضور در آکادمی و شش فصل تجربه بازی در لیگ برتر برای فولاد خوزستان، طی یک سال‌ونیم اخیر در پیکان تهران عضویت داشت.

احسان قهاری و میلاد بدرقه به آلومینیوم پیوستند

گفتنی است بدرقه ۲۷ ساله که تجربه حضور در رده‌های پایه تیم ملی را دارد، در فصل گذشته ۲۶ بار برای پیکان به میدان رفت و عملکرد خوبی در خط دفاعی این تیم به‌نمایش گذاشت و در نهایت دومین خرید ایرالکو در پنجره نقل‌وانتقالات تابستانی لقب گرفت.

کد خبر 671345

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.