اجرای طرح مهمانداران در ۳ ایستگاه متروی اصفهان

مدیر عامل شرکت متروی منطقه اصفهان با اشاره به اجرای طرح مهمانداران در سه ایستگاه متروی این کلانشهر گفت: در طرح مهمانداران سعی کردیم با اخلاق و ادبیات مناسب با مردم برخورد کنیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علیرضا خورزنی امروز _سه‌شنبه سیزدهم تیرماه_ در مراسم تجلیل از مهمانداران مترو در حوزه امر به معروف اظهار کرد: سه خط مترو برای شهر اصفهان تعریف شده که خط یک آن به بهره‌برداری رسیده است و سایر خطوط نیز در مرحله احداث و طراحی است.

وی با بیان اینکه ایجاد خطوط برون شهری نیز در دستور کار قرار دارد، ادامه داد: شهرهای هوشمند در دنیا دارای شاخص‌های هوشمند در ابعاد مختلف هستند، یکی از این شاخص‌ها حوزه حمل‌ونقل و وجود سیستم‌های حمل‌ونقل مناسب شهروندی است، در اصفهان این شاخص با وجود مترو و سیستم حمل‌ونقل هوشمند در حال ارتقا است.

وی با بیان اینکه مترو یک سیستم حمل‌ونقل سریع و ارزان است که برای تردد شهروندان صرفه اقتصادی دارد، افزود: در راستای ارتقای کیفیت زندگی برای ایجاد این نوع حمل‌ونقل شهرداری‌ها و دولت همکاری می‌کنند.

اجرای طرح مهمانداران در ۳ ایستگاه متروی اصفهان

خورزنی تصریح کرد: ایستگاه‌های متروی اصفهان از نظر طراحی، زیبایی و امکاناتی که وجود دارد جزو نادرترین ایستگاه‌ها در کشور محسوب می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: تاکنون حادثه‌ای در مترو نداشتیم و تمام مجموعه تحت پوشش کامل بیمه‌ای است، به همین دلیل دو بار از مجموعه بیمه پاداش گرفتیم که نشان‌دهنده نظم حوزه بهره‌برداری است.

مدیرعامل شرکت متروی منطقه اصفهان اظهار کرد: سعی کردیم مردم را برای ایجاد نظم و ایمنی آموزش بدهیم، در این راستا شهرداری اصفهان طرح مهمانداران را با برگزاری دوره‌های آموزشی و فنی طراحی و اجرا کرده است.

اجرای طرح مهمانداران در ۳ ایستگاه متروی اصفهان

وی ادامه داد: در طرح مهمانداران سعی کردیم با اخلاق و ادبیات مناسب با مردم برخورد کنیم.

خورزنی افزود: در ۶ ایستگاه تردد مسافر بسیار است، از این‌رو این در سه ایستگاه از ۶ ایستگاه این طرح را فعال کردیم که امیدواریم این طرح به‌زودی در ۶ ایستگاه فعال شود.

کد خبر 671318

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.