کشف محموله یک میلیاردی برنج قاچاق در نطنز

فرمانده انتظامی شهرستان نطنز از توقیف یک دستگاه نیسان حامل یک میلیارد ریال برنج خارجی قاچاق در عملیات مأموران انتظامی این فرماندهی خبر داد.

سرهنگ مهدی کریمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: با توجه به تأثیر قاچاق بر اقتصاد کشور، فرماندهی انتظامی شهرستان نطنز با برنامه‌ریزی جامع، مبارزه با قاچاق کالا را به عنوان یک اولویت در دستور کار قرار داده است.

وی افزود: در این راستا مأموران انتظامی کلانتری طرقرود حین کنترل خودروهای عبوری در یکی از محورهای مواصلاتی شهرستان به یک دستگاه خودرو نیسان مشکوک شدند و جهت بررسی آن را متوقف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان نطنز ادامه داد: مأموران پس از متوقف کردن خودرو، ضمن هماهنگی با مرجع قضائی به بازرسی از آن پرداختند و موفق به کشف دو تن برنج خارجی قاچاق که بدون هرگونه مدارک قانونی و معتبر گمرکی بود، شدند.

وی با اشاره به اینکه ارزش محموله قاچاق مکشوفه برابر اعلام کارشناسان مربوطه یک میلیارد ریال برآورد شده است، تصریح کرد: در این رابطه یک متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد.

سرهنگ کریمی با اشاره به مقابله همه جانبه پلیس با قاچاق کالا و ارز، خاطرنشان کرد: شهروندان هرگونه اخبار و اطلاعات در این زمینه را از طریق تماس با مرکز فوریت‌های ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کد خبر 671278

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.