پایان کار پدر و پسران شرور در اصفهان

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان از دستگیری سه نفر از اعضای یک خانواده که با شرارت‌های متعدد خود باعث سلب آسایش شهروندان شده بودند در عملیات سربازان گمنام امام زمان (عج) در پلیس اطلاعات اطلاعات و امنیت عمومی این فرماندهی خبر داد.

سردار محمدرضا هاشمی‌فر در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: در راستای اجرای طرح امنیت محله‌محور و به دنبال دریافت گزارشات مردمی مبنی بر شرارت‌های متعدد و سلب آسایش شهروندان توسط فردی به همراه دو پسر شرور خود، رسیدگی به موضوع به صورت ویژه در دستور کار سربازان گمنام امام زمان (عج) در پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان اصفهان قرار گرفت.

وی با بیان اینکه متهمان از افراد شرور و اراذل و اوباش باسابقه و تحت تعقیب مراجع قضائی بودند و خود را از دید مأموران پلیس مخفی می‌کردند، افزود: سرانجام با اقدامات اطلاعاتی و پلیسی، محل اختفای متهمان مورد شناسایی قرار گرفت و مأموران انتظامی با هماهنگی مرجع قضائی به محل مورد نظر اعزام شدند و در عملیاتی مقتدرانه هر سه فرد شرور را دستگیر کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان از کشف یک قبضه اسلحه شکاری و تعدادی سلاح سرد در بازرسی از مخفیگاه متهمان خبر داد و گفت: در تحقیقات به عمل آمده، متهمان به جرایم خود مبنی بر شرارت و ایجاد نزاع و درگیری اعتراف کردند. در این خصوص پرونده تشکیل و این افراد برای انجام اقدامات قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

وی با بیان اینکه طرح امنیت محله‌محور با همکاری و همراهی مردم اجرا می‌شود و مأموران پلیس تا رفع نگرانی و دغدغه‌های مردم درون محلات این طرح را با اقتدار و صلابت تمام ادامه خواهند داد، خاطرنشان کرد: پلیس با اخلال‌گران نظم و امنیت عمومی و برهم زنندگان آسایش مردم، برابر قانون و خواست عمومی مردم، برخورد قاطعانه می‌کند.

سردار هاشمی‌فر اضافه کرد: شهروندان در صورت مشاهده اقدامات مشکوک و مجرمانه و فعالیت اراذل و اوباش، بلافاصله موضوع را از طریق تماس با شماره تلفن ۱۱۰ با مأموران پلیس در میان بگذارند و مطمئن باشند که اطلاعات آنها محرمانه است و پلیس امنیت آنها را تضمین می‌کند.

کد خبر 671271

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.