برگزاری جشنواره تفریحی «یک شهر لبخند ۲» در اصفهان / اجرای ۱۵ جشن در چهارباغ با همکاری مردم

مدیر پروژه چهارباغ عباسی گفت: همزمان با دهه ولایت و امامت، جشنواره بزرگ تفریحی «یک شهر لبخند ۲» از یازدهم تا پانزدهم تیرماه سال جاری در محوطه روبه‌روی هتل عباسی از ساعت ۱۷:۰۰ تا ۱۹:۳۰ برگزار می‌شود.

محمدعلی سمیعی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا ضمن تبریک فرارسیدن ایام فرخنده ولایت و امامت اظهار کرد: به مناسبت این ایام، بیش از ۱۵ جشن در چهارباغ با همکاری مردم اجرا می‌شود.

وی افزود: جشنواره بزرگ تفریحی «یک شهر لبخند ۲» به مناسبت دهه ولایت و امامت از یازدهم تا پانزدهم تیرماه در محوطه روبه‌روی هتل عباسی از ساعت ۱۷:۰۰ تا ۱۹:۳۰ برگزار می‌شود.

مدیر پروژه چهارباغ عباسی خاطرنشان کرد: این برنامه به همت معاونت ورزشی تفریحی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان و با همکاری شهرداری منطقه ۳، مدیریت طرح عالی چهارباغ و بنیاد بین‌المللی غدیر با هدف افزایش نشاط شهروندان، ایجاد بستر مناسب برای تفریحات سالم خانوادگی در تابستان و آشنایی خانواده‌ها با انواع بازی‌ها و فواید آن‌ها در افزایش مهارت‌ها برنامه‌ریزی شده است.

برگزاری جشنواره تفریحی «یک شهر لبخند ۲» در اصفهان/ اجرای ۱۵ جشن در چهارباغ با همکاری مردم

وی ادامه داد: در قالب این رویداد ۲۵ ایستگاه بازی‌های فکری رومیزی و صفحه‌ای برای تمام سنین، پنج ایستگاه بازی‌های فکری رومیزی و صفحه‌ای ویژه کودکان، ۲۲ سازه ابر بازی‌های چوبی شامل بازی‌های فکری، صفحه‌ای و استراتژیک، ۱۰ ایستگاه بازی و سرگرمی شامل انواع چاپ، ساخت بازی‌های ساده، عروسک‌سازی و آزمایشگاه فیزیک برای کودکان و هفت ایستگاه بازی جنبشی‌حرکتی ویژه کودکان برپا خواهد شد.

کد خبر 671253

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.