استفاده از اتوبوس‌های گردشگری اصفهان روز عید غدیر رایگان است

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهردار اصفهان گفت: استفاده از اتوبوس گردشگری روز عید سعید غدیر خم در اصفهان رایگان است و با سرفاصله زمانی حرکت ۳۰ دقیقه سرویس‌دهی خواهد کرد.

حسین حق‌شناس در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: خط اتوبوس گردشگری با سرفاصله ۶۰ دقیقه‌ای از ساعت ۶:۰۰ تا ۲۰:۰۰ روزهای جمعه خدمت‌رسانی می‌کند، افزود: اتوبوس‌های این خط و ایستگاه‌های عبوری با برچسب‌هایی مشخص شده است.

وی افزود: مسیر اتوبوس گردشگری از میدان امام حسین (ع) مقابل مسجد باب‌الرحمه آغاز می‌شود و با عبور از خیابان آیت‌الله شمس‌آبادی، خیابان شهید مطهری، پل آذر، پل فلزی، خیابان حکیم نظامی، خیابان نظر غربی، ناژوان، کوه صفه، پایانه صفه، خیابان‌های هزارجریب، آزادگان، فیض و آبشار اول، پل بزرگمهر، خیابان‌های بزرگمهر، میدان احمدآباد، خیابان ولی‌عصر (عج)، میدان امام علی (ع)، خیابان‌های عبدالرزاق، حکیم، استانداری و باغ گلدسته، به میدان امام حسین (ع) می‌رسد.

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهردار اصفهان با بیان اینکه خط اتوبوس گردشگری مانند یک لوپ (دایره)، برای بازدید از امکان تاریخی، تفریحی و گردشگری در نظر گرفته شده است، ادامه داد: شهروندان و گردشگران می‌توانند از این خط برای رسیدن به سی‌وسه‌پل، محله جلفا، محدوده ناژوان، مجموعه گردشگری صفه، پایانه صفه، تحت فولاد، پل خواجو، باغ گل‌ها، مسجد جامع و میدان امام خمینی (ره) استفاده کنند.

وی خاطرنشان کرد: استفاده از اتوبوس گردشگری روز جمعه، شانزدهم تیرماه، همزمان با روز عید سعید غدیر خم در اصفهان رایگان است و با سرفاصله زمانی حرکت ۳۰ دقیقه سرویس‌دهی خواهد کرد.

حق‌شناس با بیان اینکه این خط تا پایان تابستان فعال است و در صورت نیاز در طول سال نیز خدمت‌رسانی خواهد کرد، گفت: شهروندان و گردشگران می‌توانند پیشنهادها و انتقادهای خود درباره خط اتوبوس گردشگری را با سامانه ۱۳۷ در میان بگذارند تا طی هفته‌های آینده این موارد اصلاح شود.

کد خبر 671191

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.