فرشاد محمدی‌مهر به ذوب‌آهن پیوست

فرشاد محمدی‌مهر، بازیکن چند فصل اخیر مس رفسنجان به ذوب‌آهن بازگشته است و فصل آینده دوباره پیراهن گاندوها را به تن خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، عصر روز گذشته تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان نخستین جلسه تمرینی خود برای آماده‌سازی فصل بیست‌وسوم رقابت‌های لیگ برتر و جام‌حذفی فوتبال را در ورزشگاه ملت (کمپ اختصاصی تمرینی خود) برگزار کرد و بازیکنان سبزپوش زیر نظر کادر فنی جدید و مقابل دیدگان هواداران پا به‌توپ شدند.

مسئله جالب‌توجه در این تمرین حضور یک بازیکن جدید بود. فرشاد محمدی‌مهر، مدافع‌راست دو فصل اخیر تیم فوتبال مس رفسنجان که قبل از آن در ذوب‌آهن اصفهان توپ می‌زد، در کنار سایر بازیکنان سبزپوش و در سکوت رسانه‌ای به تمرین پرداخت.

فرشاد محمدی‌مهر به ذوب‌آهن پیوست

محمدی‌مهر که با نظر محمد ربیعی از ذوب‌آهن جدا شده و به مس رفسنجان رفته بود، حالا دوباره با توجه به درخواست این سرمربی، به‌همراه وی به تیم سابق خود بازگشته است تا جانشین امیرحسین جدی شود که پس از یک‌فصل حضور در این تیم جمع گاندوها را ترک کرد.

تا این لحظه باشگاه ذوب‌آهن هیچ اطلاعیه و خبری مبنی بر پیوستن فرشاد محمدی‌مهر به جمع شاگردان محمد ربیعی منتشر نکرده است اما طبق سیاست این باشگاه و به‌همان شکل که فصل گذشته نیز چنین مواردی را درخصوص چند بازیکن شاهد بودیم، محمدی‌مهر ابتدا در تمرینات حضور پیدا کرده است و سپس به‌صورت رسمی معرفی خواهد شد.

کد خبر 671136

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.