مسمومیت ۴ مسافر بر اثر مصرف مشروبات الکلی در بندرانزلی/ عاملان این حادثه دستگیر شدند

فرمانده انتظامی بندرانزلی از مسمومیت چهار مسافر بر اثر مصرف مشروبات الکلی در این شهرستان خبر داد و گفت: دو نفر از عاملان این حادثه دستگیر شدند.

به گزارش ایمنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ سید مهدی نجفی‌پور اظهار کرد: در پی تماس اورژانس با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر انتقال چهار نفر مسموم به بیمارستان، بلافاصله مأموران انتظامی به محل مورد نظر اعزام شدند.

وی با بیان اینکه با حضور پلیس در بیمارستان و تحقیقات صورت گرفته مشخص شد که چهار مسافر به علت مصرف مشروبات الکلی مسموم شده‌اند، افزود: شناسایی و دستگیری عاملان مسمومیت در دستور کار پلیس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان بندرانزلی با بیان اینکه چهار نفر از متهمان این پرونده شناسایی شدند، خاطرنشان کرد: در این خصوص یک مرد ۴۷ ساله و یک زن ۴۴ ساله که اقدام به تهیه و توزیع مشروبات الکلی کرده بودند، دستگیر و به مرجع قضائی معرفی شدند.

نجفی‌پور از کشف شش هزار و ۵۰۰ لیتر مشروبات الکلی دست‌ساز و ۴۶۳ بطری مشروبات الکلی خارجی تقلبی از مخفیگاه متهمان دستگیر شده خبر داد و تصریح کرد: دستگیری دو متهم دیگر این پرونده در دستور کار پلیس قرار دارد.

وی با بیان اینکه حال عمومی افراد مسموم شده مساعد گزارش شده است، گفت: این افراد به صورت سرپایی مداوا و از بیمارستان مرخص شدند.

کد خبر 671097

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.