وصیت‌نامه شهیدی از زبان شهید دیگر + فیلم

سردار شهید سیدمحمدرضا دستواره بعد از شهادت روحانی شهید علی‌اصغر امرآبادی، وصیت‌نامه این شهید را در بین رزمندگان قرائت کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سردار شهید سیدمحمدرضا دستواره بعد از شهادت روحانی شهید علی‌اصغر امرآبادی، وصیت‌نامه این شهید را در بین رزمندگان قرائت کرد.

در متن وصیت‌نامه این شهید آمده است: «اَلَّذینَ جاهَدوا فینا لَنَهدیَنَّهُم سُبُلَنا، آنانی که در راه ما جهاد می‌کنند، هر آینه به آنها راه‌های هدایت را نشان می‌دهیم.

هم اکنون که به یاری پروردگار توفیق پیدا کردم و وارد جبهه می‌شوم، امیدوارم اگر خودم نتوانستم برای جبهه مفید باشم بلکه بتوانم با دادن خونم در این راه که در برابر اسلام ارزشی ندارد، مؤثر باشم. خوشحالم که توانستم به فرمان رهبر عالی‌قدر جهان، امام خمینی (ره) لبیک بگویم و از تمام ملت ایران می‌خواهم که از امام خمینی (ره) پیروی کنند و اگر در این راه سست نشوند به سعادت جاودانه‌ای خواهند رسید.»

به گزارش ایمنا، شهید سیدمحمدرضا دستواره در سال ۱۳۳۸ در تهران متولد شد. وی قائم‌مقامی لشکر ۲۷ محمد رسول‌الله را برعهده داشت و حین اجرای عملیات کربلای یک در منطقه مهران، سیزدهم تیرماه سال ۱۳۶۵ به فیض شهادت نائل آمد.

کد خبر 671046

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.