سقوط کمپرسی به داخل رودخانه باعث مرگ راننده شد

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رشت گفت: تصادف یک دستگاه کمپرسی با خودروی سواری تیبا و سقوط این وسیله نقلیه به داخل رودخانه، باعث مرگ راننده ۶۰ ساله کمپرسی شد.

شهرام مؤمنی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: تصادف یک دستگاه کمپرسی با خودرو سواری تیبا بامداد امروز _ دوشنبه دوازدهم تیرماه _ به مرکز فرماندهی آتش‌نشانی رشت اطلاع داده شد.

وی افزود: بلافاصله چهار آتش‌نشان و افسر ارشد به همراه یک دستگاه خودروی نجات به محل حادثه در جاده پیربازار، تخته پل اعزام شدند.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رشت خاطرنشان کرد: آتش‌نشانان این سازمان پس از رسیدن به محله حادثه، واژگونی خودرو کمپرسی از پل فخب به داخل رودخانه و گیر افتادن و فوت راننده حدود ۶۰ ساله را زیر خودرو مشاهده و با همکاری تیم جرثقیل امداد نسبت به خارج کردن کمپرسی از رودخانه و انتقال جنازه راننده به بیرون اقدام کردند.

مؤمنی با بیان اینکه در این حادثه به راننده تیبا آسیب جانی نرسید، تصریح کرد: صبح امروز نیز تیم عملیاتی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رشت به محل حادثه اعزام شدند و نسبت به ایمن‌سازی کمپرسی حین انتقال با جرثقیل، اقدام کردند.

وی با تاکید بر اینکه علت آتش‌سوزی خودرو توسط کارشناسان در دست بررسی است، گفت: به شهروندان و مسافران توصیه می‌شود با توجه به آغاز فصل تابستان و شلوغی جاده‌ها، به منظور جلوگیری از حوادث دلخراش رانندگی، قوانین را رعایت و با سرعت مجاز حرکت کنند.

به گزارش ایمنا، سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی رشت با تعداد ۳۸۰ نیروی آتش‌نشان و ۸۰ دستگاه خودروی سبک، نیمه‌سنگین و سنگین در ۱۵ ایستگاه فعالیت می‌کند.

کد خبر 671031

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.