اضافه شدن ۴۱ مدرسه با ۲۳۴ کلاس درس به مدارس اصفهان در سال تحصیلی جدید

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان با بیان اینکه در سال تحصیلی آینده مدارس خوبی به چرخه آموزش و پرورش اضافه خواهد شد، گفت: با همکاری مجمع خیران و در تابستان امسال ۴۱ مدرسه در قالب ۲۳۴ کلاس درس با رویکرد توجه به مناطق محروم افتتاح خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمدرضا ابراهیمی امروز _دوشنبه دوازدهم تیرماه_ در یک برنامه رادیویی درباره آغاز فرایند مصاحبه جذب معلم از اوایل هفته آینده، اظهار کرد: قبول‌شدگان در آزمون استخدامی باید در ساعت مقرر در محل‌های مشخص شده حضور داشته باشند تا فرایند مصاحبه به‌صورت مطلوب و دقیق اجرا شود و بهترین افراد برای شغل معلمی معرفی شوند.

وی با اشاره به رشد ۲۲ درصدی قبولی مرحله دوم تابستانه دانش‌آموزان در المپیادهای علمی سطح استان اصفهان نسبت به سال گذشته، افزود: دانش‌آموزان برای قبولی در مرحله سوم المپیاد که به‌صورت کشوری برگزار می‌شود، به رقابت خواهند پرداخت.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان تصریح کرد: در دوران کرونا یکی از دغدغه‌های عمومی این بود که فرایند آموزش دچار مشکل نشود و تلاش ما از سال گذشته بر این بود که توجه به مسائل تربیتی، ورزشی، نشاط و شادابی مدارس، موجب غفلت از موضوع آموزش نشود.

وی ادامه داد: بازه زمانی تابستان برای آماده‌سازی فضاهای فیزیکی، ساماندهی نیروی انسانی و پروژه مهر جهت آغاز فرایند تعلیم و تربیت فرصت مناسبی است.

ابراهیمی گفت: تابستان فرصت مناسبی است تا دانش‌آموزان از فضای ورزشی، علمی، پژوهشی، دینی، مذهبی هم در قالب اوقات فراغت مدرسه‌ای و هم در نهادهای فرهنگی دارالقرآن‌ها، مساجد و پژوهش‌سراها استفاده کند تا تعطیلات بانشاطی را پشت سر گذراند.

وی با بیان اینکه در سال تحصیلی آینده مدارس خوبی به چرخه آموزش و پرورش اضافه خواهد شد، افزود: با همکاری مجمع خیران و در تابستان امسال ۴۱ مدرسه در قالب ۲۳۴ کلاس درس با رویکرد توجه به مناطق محروم افتتاح خواهد شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان با اشاره به ساخت مدارس توسط خیران و به کمک اعتبارات دولتی، خاطرنشان کرد: تعداد شش مدرسه در ناحیه شش، شهر اصفهان به‌واسطه شرایط ویژه این ناحیه افتتاح می‌شود.

کد خبر 671006

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.