تیزر نماهنگ «همیشه اولیم» ویژه عید سعید غدیر خم رونمایی شد + فیلم

تیزر معرفی نماهنگ «همیشه اولیم» به مناسبت عید سعید غدیر خم، با هدف آموزش سبک زندگی حضرت امیرالمومنین علی (ع) به نوجوانان منتشر شد.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط‌عمومی شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان شهرداری اصفهان، همزمان با فرارسیدن عید سعید غدیر خم، نماهنگی فرهنگی با محوریت تبلیغ سبک زندگی حضرت امیرالمومنین علی (ع)، تحت عنوان «همیشه اولیم» تولید شد که در تمام مراحل آماده‌سازی و برنامه‌ریزی به منظور ضبط این نماهنگ، سعی بر آن شده است تا سیره زندگی اهل بیت به‌ویژه امام علی (ع) در نظر گرفته شود، به‌گونه‌ای که اشعار آن از منظری سروده و پرداخته شده است که به عمل‌گرایی مسلمانان مطابق با سبک زندگی امام اول شیعیان توجه دارد.

در این راستا محمدحسین ملکیان به عنوان یکی از شاعران برجسته کشوری با ظرافت ویژه‌ای این موضوع را پیگیری و دنبال کرده است.

در این نماهنگ از حضور امیر برومند، مداح آئینی بهره گرفته شده است که قشر نوجوان از عمده مخاطبان این ذاکر نام‌آشنا به حساب می‌آیند تا بتوان مضامین زندگی امام علی (ع) را با سهولت بیشتر به نوجوانان آموزش داد.

این نماهنگ مناسبتی به کارگردانی مسعود منفرد، مدیریت تولید و آهنگسازی احسان تبریزیان، با صدای امیر برومند، با شعری از محمدحسین ملکیان و تنظیم افشین ضیایی با مشارکت شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی فرهنگی و ورزشی سپاهان شهرداری اصفهان در اماکن تحت مدیریت این شرکت، مجتمع گردشگری صفه و مجموعه شهر رویاها تهیه و ضبط شده است.

از دیگر ویژگی‌های نماهنگ «همیشه اولیم» می‌توان به حضور پررنگ نوجوانان در فیلمنامه آن اشاره داشت.

کد خبر 671004

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.