عصرانه خبری شهرهای ایران در ۱۱ تیرماه

در این بسته خبری از بازسازی بیت شیخ در مدت ۳۶ ماه تا سرقت باکس‌های زباله در آبادان و جزئیات نرخ سرویس مدارس شهر قم را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای ایران در عرصه‌های مختلف عمرانی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود، در این بسته خبری ایمنا، (کوتاه از شهرهای ایران) سرفصل مهمترین رویدادهای خبری این حوزه را مرور می‌کنیم.

بازسازی بیت شیخ در مدت ۳۶ ماه انجام می‌شود

محمد عتاب اهوازی، شهردار دزفول با بیان اینکه احیا و بازسازی منزل شیخ مرتضی انصاری به عنوان یکی از نمادهای فرهنگی شهر دزفول مورد تاکید مدیریت شهری است، گفت: خانه شیخ انصاری در دزفول به وسعت ۹۰ مترمربع در سه طبقه و به همان شکل سنتی آن در ۳۶ ماه بازسازی می‌شود.

سرقت باکس‌های زباله به معضلی برای شهرداری آبادان تبدیل شده است

یاسین کاوه‌پور، شهردار آبادان گفت: روند رو به افرایش مفقود شدن و به آتش کشیدن باکس‌های زباله در این شهر به معضلی جدی برای شهرداری تبدیل شده است.

۲ هزار میلیارد ریال تکمیل آماده‌سازی محله منظریه شهرکرد مصوب شد

محمدحسین واحدیان، شهردار مرکز چهارمحال و بختیاری با اشاره به لزوم توسعه و ارتقای زیرساخت‌های شهری گفت: در سفر رئیس‌جمهور به استان ۲ هزار میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل آماده‌سازی محله منظریه شهرکرد مصوب شد.

جشنواره فرهنگ و هنر، بهانه‌ای برای مهمان شدن در شهمیرزاد

شعیب رضایی، شهردار شهمیرزاد ابراز کرد: سومین جشنواره فرهنگ و هنر شهمیرزاد در ۲ بخش نمایشگاهی و موسیقی اقوام پذیرای علاقه‌مندان است.

تلاش ۱۶ آتش‌نشان برای سرکوب شعله‌های آتش در کارگاه تولیدی در شیراز

هادی عیدی پور، رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز گفت: شعله‌های سرکش آتش به جان کارگاه تولید درب‌های ضد سرقت در منطقه سلطان آباد افتاد که این آتش‌سوزی با تلاش ۱۶ آتش نشان فرونشست.

احداث شهرک صنعتی ۲۰ هکتاری صنایع تبدیلی در زنگنه

محمدحسین روستایی، شهردار زنگنه نیز که آرزوهای بلندی را برای ملی شدن جشنواره آلبالوی شهر زنگنه دارد گفت: جشنواره آلبالو یکی از مهمترین برنامه‌های چهارمین جشنواره عید تا عید مبل و منبت است که با استقبال پرشور و پررنگ مردم از سراسر کشور مواجه شد.

برپایی جشن‌های دهه ولایت در ۶۷ منطقه شیراز

محمد علی چوبینی، رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز از برگزاری جشن‌های دهه ولایت و امامت در بیش از ۶۷ مکان با مشارکت مناطق یازده گانه شهر شیراز خبر داد.

جزئیات نرخ سرویس مدارس شهر قم

حسن طلایی، عضو شورای اسلامی شهر قم گفت: نرخ سرویس مدارس برای سال تحصیلی پیش‌رو نسبت به سال گذشته با افزایش روبه‌رو شده که در این راستا مؤلفه‌های مختلفی در نظر گرفته شده است.

کد خبر 670800

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.