۲۸۲ سری جهیزیه به نوعروسان اصفهانی تحت حمایت کمیته امداد اهدا شد

قائم مقام کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان گفت: ۲۸۲ سری جهیزیه به نوعروسان اصفهانی تحت حمایت کمیته امداد اهدا شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، نبی‌الله اله‌دادی امروز _یکشنبه یازدهم تیرماه_ در مراسم اهدای سراسری ۲۰ هزار سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند، اظهار کرد: در دهه ولایت و امامت، با مشارکت خیران و همکاری مراکز نیکوکاری، ۲۸۲ سری جهیزیه به نوعروسان تحت حمایت کمیته امداد استان اصفهان اهدا و بدرقه راه آنها شد.

وی با اشاره به مراکز نیکوکاری فعال در عرصه تأمین جهیزیه خانوارهای نیازمند، افزود: بین ۵۳۰ مرکز نیکوکاری استان اصفهان، ۲۰۷ مرکز برای کمک به تأمین جهیزیه خانواده‌های نیازمند با این نهاد، همکاری دارند و سال گذشته بالغ بر ۲۶ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان در قالب نقد و کالا مشارکت داشته‌اند.

قائم مقام کمیته امداد استان اصفهان با بیان به اینکه از سال ۱۴۰۰ یک مرکز نیکوکاری تخصصی در زمینه تأمین جهیزیه نوعروسان نیازمند راه‌اندازی شده است، تصریح کرد: این مرکز سال گذشته چهار میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان در قالب کالا و در سه ماهه نخست سال جاری نیز، ۵۵۴ میلیون تومان برای تأمین کالاهای ضروری جهیزیه نوعروسان همکاری داشته است.

وی با بیان اینکه درحال حاضر ۲۱۸ خانواده متقاضی دریافت جهیزیه در لیست نوبت هستند، گفت: امیدواریم با مساعدت خیران و نیکوکاران، در تأمین اقلام جهیزیه آنها نیز به نحو مطلوب اقدام کنیم.

کد خبر 670749

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.