دستگاه‌های خدمات‌رسان حفاری‌ها را قبل از آسفالت‌ریزی انجام دهند

سرپرست معاونت زیربنایی و حمل‌ونقل شهرداری شهرکرد گفت: اجرای طرح نهضت آسفالت از ابتدای امسال آغاز شده است و همچنان ادامه دارد، از شهروندان و دستگاه‌های خدمات‌رسان تقاضا می‌شود قبل از انجام عملیات آسفالت‌ریزی، حفاری‌های لازم را انجام دهند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، بهزاد ترابیان امروز _یکشنبه یازدهم تیرماه‌_ در نشستی که به منظور آسفالت معابر سطح شهر انجام شد، اظهار کرد: اجرای طرح نهضت آسفالت از ابتدای امسال آغاز شده است و همچنان ادامه دارد، در این راستا تاکنون معابر ناحیه دو و ناحیه چهار آسفالت شده و عملیات آسفالت‌ریزی در ناحیه یک و ناحیه سه در حال انجام است.

وی افزود: هزار مترمربع از خیابان پژمان با استفاده از ۱۶۰۰ تن آسفالت، دو هزار مترمربع از خیابان نوید با استفاده از ۲۴۰ تن آسفالت و پنج هزار مترمربع از خیابان امام رضا (ع) چالش‌تر با استفاده از ۶۰۰ تن آسفالت و نوسازی شد.

سرپرست معاونت زیربنایی و حمل‌ونقل شهرداری شهرکرد خاطرنشان کرد: ۳۴۰۰ مترمربع از خیابان خوارزمی، ۸۸۰۰ مترمربع از خیابان شهریار و ۳ هزار مترمربع از خیابان طالقانی با استفاده از ۱۸۰۶ تن آسفالت، نوسازی شده است.

ترابیان ادامه داد: از شهروندان و دستگاه‌های خدمات‌رسان تقاضا می‌شود قبل از انجام عملیات آسفالت‌ریزی، حفاری‌های لازم را انجام دهند تا آسفالت‌ریزی پس از حفاری انجام نشود و زیرساخت آسفالت از بین نرود.

کد خبر 670748

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.