عوامل حواشی فینال لیگ برتر هندبال نقره‌داغ شدند

رای کمیته انضباطی درخصوص دیدار پرحاشیه فینال لیگ برتر هندبال صادر شد.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط‌عمومی فدراسیون هندبال، کمیته انضباطی فدراسیون هندبال پس از بررسی و دریافت نظرات مقامات و ناظران مسابقه فینال برگشت سی‌وپنجمین دوره لیگ برتر هندبال باشگاه‌های مردان بین تیم‌های فولاد سپاهان اصفهان و نیروی زمینی شهید شاملی کازرون که سوم خردادماه امسال به میزبانی سالن هندبال فدراسیون هندبال برگزار شد، رأی خود را در خصوص حواشی این دیدار صادر کرد.

براساس آرای صادره تیم نیروی زمینی شهید شاملی به دلیل تخلفات تماشاگران منتسب به این تیم، فحاشی به بازیکنان و تماشاگران حریف همچنین ورود و تخریب عمدی اموال فدراسیون، به مبلغ ۵۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی به اضافه جبران خسارات وارد شده به فدراسیون حسب اعلام بعدی محکوم شد.

همچنین کمیته انضباطی فدراسیون هندبال تیم سپاهان اصفهان را به دلیل توهین تماشاگران منتسب به این تیم به تماشاگران حریف و درگیری فیزیکی به ۴۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم کرد.

کمیته انضباطی فدراسیون هندبال در خصوص تخلفات صورت گرفته توسط مهرداد صمصامی به دلیل رفتار خارج از شئونات ورزشی و فحاشی و توهین به داور (مقامات رسمی مسابقه) و با توجه به وجود سوابق قبلی و تکرار تخلفات وی را به استناد مواد ۳۳ و ۷۴ از آئین‌نامه انضباطی به ۱۸ ماه محرومیت و پرداخت معادل ۱۰ درصد از مبلغ کل قرارداد فصل قبل به‌عنوان جریمه نقدی محکوم کرد.

این کمیته بهرام رستمی را نیز به دلیل درگیری با خبرنگار و انداختن دوربین نامبرده به ۳ جلسه محرومیت محکوم کرد لکن به دلیل عدم وجود سابقه قبلی، وی را مستحق تخفیف دانست و محرومیت نام‌برده را یک جلسه لازم‌الاجرا و دو جلسه به مدت ۶ ماه تعلیق در نظر گرفت.

محمد صفری به دلیل پرخاشگری نسبت به داور و ناظر (مقامات رسمی مسابقه) به دو جلسه محرومیت محکوم شد، اما این کمیته به دلیل نداشتن سابقه قبلی وی را مستحق تخفیف دانست و محرومیت نام‌برده را یک جلسه لازم‌الاجرا و یک جلسه تعلیق به مدت ۶ ماه در نظر گرفت.

همچنین بازی دو تیم در فصل آتی به دلیل تخلفات مکرر تماشاگران در شهر ثالث و بدون حضور تماشاگران و به انتخاب کمیته مسابقات فدراسیون هندبال برگزار خواهد شد.

این رأی ظرف مهلت هفت روز قابل تجدیدنظرخواهی در کمیته استیناف فدراسیون هندبال است.

کد خبر 670721

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.