بهترین بازی‌ های فکری گوشی و گیم چالشی موبایل در جهان + Thinking Game جدید

بازی های آنلاین و آفلاین موبایلی برای انواع گوشی اندروید و آیفون موجود است و نصب برخی از این اپلیکیشن ها بر روی دستگاه های بالارده تا پایین‌ رده امکان‌پذیر است.

به گزارش ایمنا، بازی‌های فکری در عین لذت و شادابی موجب به چالش کشیده شدن توان فکری، تمرکز، IQ و EQ فرد می‌شود. این بازی‌ها هر کدام با توجه به دسته بندی و نوع بر یک یا چند بخش از قدرت‌ها و توانایی‌های مغز و ذهن تأثیر گذار هستند، به طور مثال بازی‌های استراتژیک قدرت تحلیل و محاسبات، قدرت پیش بینی و حس ششم، قدرت ریسک پذیری و … را درگیر می‌کند.

بازی فکری چیست؟

بازی‌های فکری به هر نوع فعالیت ذهنی هدفدار فردی یا گروهی اطلاق می‌شود که بتواند تاثیرات مثبت قابل قبولی را در ذهن، روحیه، شخصیت و زندگی هر انسانی بدون در نظر گرفتن عواملی مانند سن، جنس، نژاد و وضعیت جسمانی ایجاد کند و باعث تمرکز در فرد شود.

بازی Brain Dots

در این بازی شما باید با ترسیم مسیر، دو توپ مجزا را به هم متصل کنید. Brain Dots از بهترین بازی‌های فکری رایگان اندروید است که به شما کمک می‌کند سلول‌های مغز خود را توسعه داده و در هنگام خواندن یا نوشتن به بهبود تمرکز خود کمک کنید. این با مراحل زیادی همراه است و با پیشرفت در مراحل، میزان دشواری نیز افزایش می‌یابد.

بهترین بازی‌ های فکری گوشی و گیم چالشی موبایل در جهان + Thinking Game جدید

بازی Bridge Constructor Portal

شبیه‌سازی طراحی پل، یکی از موضوعات پرکاربرد و محبوب در سری بازی‌های اندروید است که به‌طور معمول به خوبی توسط بازیکنان مورد استقبال قرار می‌گیرد. از همین رو، استودیوهای مختلفی سعی کرده‌اند تا هربار تجربه‌ی متفاوت و جدیدی را در این سبک ارائه کنند. Headup یکی از استودیوهای موفقی است که با ساخت Bridge Constructor Portal توانسته است تا تجربه‌ی جدید و در عین حال جذابی را در زمینه طراحی و ساخت پل ایجاد کند.

بازی Bridge Constructor Portal دارای ویژگی‌های جذابی از جمله تغییر مکان به وسیله‌ی پورتال‌ها است که باعث شکل‌گیری طرح‌های خلاقانه و جالبی از مراحل شده است. همچنین بازی به خوبی از پتانسیل بالای ایده‌ی خود استفاده می‌کند و انواع مراحل را با چالش‌های متنوع، مقابل بازیکن قرار می‌دهد. Bridge Constructor Portal در زمینه‌های گرافیک و موسیقی نیز عملکرد خوبی دارد و می‌تواند کیفیت مناسبی را ارائه کند.

بازی Brain Out

در هنگام بازی منطق و استدلال شما را بهبود می‌بخشد و چالش‌های مهیج و پیچیده‌ای را به شما ارائه می‌دهد. برای حل این چالش‌ها، باید خارج از چارچوب فکر کرده و از منطق و استدلال استفاده کنید. این یک بازی سرگرم کننده و جالب است که به شما کمک می‌کند مغز خود را تقویت کنید.

شما باید با تفکر خارج از چهارچوب، معماها و چالش‌ها را حل کنید. پازل‌های Brain Out بسیار تصادفی و غیرتکراری هستند. به عنوان مثال در این بازی با استدلال منطقی می‌توان از شما خواست که یک مسئله ریاضی را حل کنید. بعضی اوقات، معماها فقط برای اینکه با ذهن شما بازی و شما را گیج کنند، سوالات بسیار بسیار ساده‌ای می‌پرسند. باید بدانید که این بازی در میان بازی فکری اندروید برای بزرگسالان نیز حضور خوبی داشته است که محدودیت سنی برای نصب نخواهید داشت.

بازی Peak

Peak یک بازی فکری سرگرم‌کننده، جذاب، رایگان و بهترین بازی آنلاین فکری است. این بازی عملکرد مثبتی جهت بهبود حافظه، مهارت‌های زبانی و تفکر انتقادی شما دارد. این برنامه اهدافی را در مسیر خود دنبال می‌کند که کمتر در سایر بازی‌ها دیده می‌شود. تقویت قدرت استدلال و سخن گفتن شما می‌تواند بسیار در زندگی روزمره به کارتان بیاید. این بازی با همکاری متخصصانی از دانشگاه‌های کمبریبج و نیویورک ساخته شده است. فقط ده دقیقه در روز وقت می‌برد تا این تمرینات را انجام دهید. مجموعاً ۴۵ مرحله بازی برای بزرگسالان در دسترس شما است.

بهترین بازی‌ های فکری گوشی و گیم چالشی موبایل در جهان + Thinking Game جدید

بازی Brain Games

Brain Games به شما کمک می‌کند تا اهداف آموزشی ذهن خود را تعیین کرده و به انجام برسانید – بنابراین می‌تواند برای شما بسیار مفید باشد. هر تمرینی شما را با عملکرد خود آشنا می‌کند و با پیشرفت عملکرد شما، مانند یک مربی خصوصی برای ذهن شما، محرک تر می‌شود. می‌توانید ۵ دقیقه تمرین کنید، یا یک آموزش جامع را در یک ساعت انجام دهید. Brain Games یک بازی رایگان است و شامل مجموعه‌ای از تمرینات اساسی است که توسط جمعی از متخصصان علوم اعصاب ساخته شده‌اند.

برای انجام این بازی به قدرت حفظ بالا و سرعت بیشتر در جابجایی نیاز خواهید داشت. این بازی به شما در تجربه رانندگی بهتر و کاهش خطر افسردگی همچنین بهبود ماده سفید مغز و نورون‌های هماهنگ‌تر کمک می‌کند. انجام هر سطح Brain Games کمتر از پنج دقیقه طول می‌کشد، بنابراین بسته به زمان بندی خود می‌توانید آن را کوتاه یا طولانی تمرین کنید. به علاوه شما می‌توانید Brain Games را تقریباً در هر رایانه یا دستگاه تلفن همراه استفاده کنید. در صورت تمایل، می‌توانید اهداف آموزشی خاصی را تنظیم کرده تا Brain Games به شما بگوید که دقیقاً کدام تمرین‌ها را انجام دهید و به چه ترتیب.

بازی Brain It On

Brain It On سلول‌های مغز شما و ماده خاکستری آن را تقویت می‌کند. این بازی پازل‌های فیزیک را به کاربران خود ارائه می‌دهد و برای نیوتون ها، پلانک ها و اینشتین‌های جوان بسیار مناسب است. هدف بازی تلفیق فیزیک با چالش‌ها و معماها است. هر سطح یک چالش جدید ارائه می‌دهد و احتمالاً بیش از یک راه برای حل یک سطح خاص وجود دارد، زیرا قدرت تخیل بی پایان است. در هر چالش، بازیکن حداکثر سه ستاره را به عنوان پاداش دریافت می‌کند. این بازی متشکل از یک بسته ۱۰۰ سطحی است که شامل بازی‌های مختلف است و می‌تواند در ذهن مخاطب نوستالژی ایجاد کرده و به یک بازی اعتیادآور تبدیل شود.

کد خبر 670716

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.