محمد علی‌نژاد از سپاهان جدا شد؟

محمد علی‌نژاد، وینگر تاثیرگذار فصل گذشته سپاهان دو فصل دیگر با این تیم قرارداد دارد اما نخستین جدایی رسمی طلایی‌پوشان در پنجره نقل‌وانتقالات خواهد بود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تنور پنجره نقل‌وانتقالات تابستانی لیگ برتر فوتبال ایران از هفته گذشته داغ‌تر از همیشه پیگیری می‌شود. در اصفهان تیم فوتبال سپاهان که فصل آینده علاوه‌بر لیگ برتر و جام‌حذفی در لیگ قهرمانان آسیا هم حضور دارد، تاکنون با تمدید قرارداد پیام نیازمند و جذب رضا شکاری و کاوه رضایی فعالیت خود را دنبال کرده است.

طلایی‌پوشان که احتمالاً طی روزهای آتی به‌طور رسمی از خریدهای جدید رونمایی خواهند کرد، بدون شک با چند بازیکن نیز خداحافظی می‌کنند که یکی از آنان"محمد علی‌نژاد" است؛ ستاره‌ای که در تابستان گذشته و پیش از آغاز فصل بیست‌ودوم با قراردادی سه‌ساله از آلومینیوم اراک به سپاهان اصفهان پیوست.

محمد علی‌نژاد طی هفته‌های ابتدایی نمایش بسیار خوبی از خود ارائه کرد اما در نیم‌فصل دوم به‌علت مصدومیت شدیدی که گریبان‌گیر وی شده بود از فرم ایدئال فاصله گرفت و در بازی‌های حساس هفته‌های پایانی، به‌خاطر نبود اعتماد از سوی ژوزه مورایس، نیمکت‌نشین ماند و لیگ را به‌همان شکل به پایان رساند.

حال با وجود اینکه تمرینات شاگردان ژوزه مورایس از اواخر هفته گذشته آغاز شده، هیچ اثری از محمد علی‌نژاد که هم‌اکنون در اصفهان حضور دارد، نبوده است. وینگر تیم فوتبال سپاهان دو فصل دیگر با این تیم قرارداد دارد اما براساس اطلاعاتی که به‌دست خبرنگار ایمنا رسیده، برای ادامه همکاری با کادر فنی این تیم توافق نداشته است و به‌طور قطع جمع شاگردان مورایس را ترک خواهد کرد.

علی‌نژاد به احتمال فراوان طی روزهای آینده به‌همراه مدیربرنامه‌هایش در ساختمان باشگاه سپاهان حضور پیدا خواهد کرد تا قرارداد خود را با طلایی‌پوشان فسخ و پس از آن با دریافت رضایت‌نامه‌اش، پیشنهادهای دیگر خود را برای بازی در لیگ بیست‌وسوم بررسی کند.

کد خبر 670677

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.