آیین‌نامه شورای سیاست‌گذاری رسانه‌های شهرداری اصفهان تصویب می‌شود

نایب رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان جزئیات مباحث مطرح شده در جلسه این هفته کمیسیون تلفیق شورای ششم این کلان‌شهر را تشریح کرد.

ابوالفضل قربانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: ابتدای کمیسیون تلفیق این هفته شورای اسلامی شهر اصفهان، مسئولانی از اداره کل بازرسی استان اصفهان حضور داشتند و درباره مسائل بین مدیریت شهری و این مجموعه در موضوعات مختلف و هم‌افزایی بیشتر برای انجام بهتر کارها، مواردی مطرح شد.

وی افزود: با توجه به اینکه سازمان بازرسی یک نهاد قانونی و نظارتی بوده و ورود آن به موضوعات مختلف طبق قانون تعریف شده است، هماهنگی لازم برای اینکه این نهاد بتواند کار نظارتی خود را بهتر انجام دهند به‌عمل آمد و مواردی که این بازرسی‌ها از اختلال در کارها جلوگیری کند، مورد بحث قرار گرفت.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: در دوره ششم مدیریت شهری، میزان تخلفات، به دلیل اقدامات انجام شده نسبت به دوره‌های قبل کاهش پیدا کرده است؛ به‌ویژه در زمینه صدور پروانه ساختمانی که در سال‌های قبل با ورود واسطه‌ها مشکلاتی داشتیم، دریافت مبالغ کلان برای انجام کارها حداقل خود رسیده است و مردم نیز در صورت مشاهده موردی با ارتباط‌گیری با اعضای شورای اسلامی شهر یا ثبت موضوع در سامانه سوت‌زنی، اطمینان داشته باشند با هرگونه موردی در این خصوص برخورد جدی به‌عمل می‌آید.

وی ادامه داد: از شهروندان درخواست داریم درباره هیچ مسئله‌ای به صحبت واسطه‌ها توجه نکنند، زیرا غیر از ایجاد مشکلات فراوان، در روند برنامه‌های سطح شهر نیز اختلال ایجاد می‌کند؛ البته هر موردی که از سوی آن‌ها مطرح شود، پیگیری خواهد شد و محرمانه می‌ماند.

قربانی با اشاره به بررسی آئین‌نامه شورای سیاست‌گذاری رسانه‌های شهرداری اصفهان اضافه کرد: با توجه به اینکه فعالیت‌های رسانه‌ای از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، این آئین‌نامه مورد بحث و بررسی قرار گرفت و مواردی که لازم بود، مورد تصحیح قرار گرفت.

وی تصریح کرد: گزارش تفریغ بودجه ۱۴۰۱ شورای اسلامی شهر اصفهان بررسی شد که در جلسه علنی مورد بحث و تصویب قرار خواهد گرفت.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با تاکید بر اینکه شهروندان باید از خرید ملک قولنامه‌ای پرهیز کنند، زیرا این مورد مشکلات زیادی را برای کسانی که خرید و فروش کردند، به‌همراه خواهد داشت و پروژه‌های عمرانی را نیز با اختلال مواجه می‌کند، گفت: شهروندان از هرگونه خرید و فروش قولنامه‌ای خودداری کنند و بدانند که خریداران، ضررهای جبران‌ناپذیری را متحمل خواهد شد.

وی گفت: توجه به زمان صحیح قرار دادن پسماندها موضوعی بسیار مهم است، لذا شهروندان باید از قراردادن آن در ساعات خارج از نوبت خودداری کنند و در صورت مشاهده هرگونه مشکلی در این باره، با سامانه ۱۳۷ یا شورای اسلامی شهر ارتباط بگیرند.

کد خبر 670669

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.