هانی کُرده و نوچه‌هایش در چنگ ماموران قانون

رئیس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس تهران بزرگ از دستگیری یکی از اراذل همراه با سه تن از نوچه هایش که در دو روز پیش در جریان تمرین تیم فوتبال استقلال به هواداران حمله کردند، خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، روز _پنج‌شنبه هشتم تیرماه_ ‏اولین جلسه‌تمرینی پیش‌فصل تیم فوتبال استقلال با کادر فنی جدید برای آماده‌سازی و فعالیت در فصل بیست‌وسوم لیگ برتر در شرایطی برگزار شد که اتفاقاتی وحشتناک، عجیب و زننده از سوی برخی از افراد معلوم‌الحال ایجاد شد و کام هواداران استقلال را تلخ کرد.

اتفاقی که باعث شد چند نفر از اراذل و اوباش با اقدامات رشک‌برانگیز و تأسف‌بار دست روی هواداران استقلال بلند کنند و با آن‌ها درگیری فیزیکی پیدا کنند، البته پس از آن باشگاه استقلال ضمن محکومیت شدید این حادثه، از تمام هواداران دوست‌داشتنی عذرخواهی کرد اما تلخی آن حادثه از یاد کسی نخواهد رفت.

هانی کُرده و نوچه‌هایش در چنگ ماموران قانون

همچنین باشگاه استقلال اعلام کرد حضور افرادی که پیش از این به‌راحتی در کنار مجموعه باشگاه استقلال قرار می‌گرفتند از امروز و به دستور سرپرست مدیرعاملی باشگاه ممنوع شد و بدون شک با همکاری هواداران که صاحبان اصلی باشگاه هستند، مانع از روی دادن اتفاقاتی مشابه آنچه در تمرین رخ داد خواهیم بود.

روز گذشته نیز با دعوت جواد نکونام سرمربی آبی‌های پایتخت، هواداران استقلال که در تمرین روز گذشته این تیم مورد ضرب‌وشتم اراذل و اوباش قرار گرفته بودند، در کمپ ناصر حجازی حاضر شدند. سرمربی استقلال ضمن خوشامدگویی به آن‌ها بابت اتفاقات رخ داده، عذرخواهی کرد. او همچنین تأکید کرد دیگر اجازه نخواهند داد چنین مسائلی تکرار شود، چرا که خودش از جنس هواداران است.

این ماجرای عجیب و رشک‌برانگیز به عذرخواهی ختم نشد و پای مراجع قضایی به آن باز شد؛ سرهنگ بابک نمک‌شناس، رئیس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس تهران بزرگ در این زمینه گفت: در پی انتشار فیلم حمله یکی از اراذل و اوباش سطح تهران به هواداران تیم استقلال در حاشیه تمرین این تیم، رسیدگی به موقع در دستور کار ماموران پلیس اطلاعات تهران قرار گرفت. بر همین اساس متهم اصلی به نام هانی معروف به هانی کُرده و سه نوچه‌اش که در این درگیری شرکت کرده بودند دستگیر شدند و تحقیقات از آن‌ها ادامه دارد.

کد خبر 670592

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.