مزایای سفر با تور کیش از شیراز

اگر قصد سفر از شهر خوش آوازه شیراز به سمت جزیره کیش را دارید این مطلب با ما همراه شوید؛ چون برای شماست.

می‌خواهیم از مزایای تور کیش از شیراز با شما سخن بگوییم. مسافت هوایی کیش از شیراز ۳۶۹ کیلومتر است و پرواز شما کمتر از یک ساعت به این جزیره زیبا فرود خواهد آمد. آب‌وهوای مطبوع کیش در این فصل شاید اولین چیزی باشد که نظرتان را جلب کند. سواحل جذاب، درختان نخل و پوشش گیاهی متفاوت از دیگر چیزهایی است که شما را مجذوب خود می‌کند.

اقامت در هتل‌های جذاب کیش

کیش به واسطه داشتن جاذبه‌های فراوان مقصد گردشگران در چهارفصل سال است و این امر موجب شده که هتل‌های متفاوت و انبوهی دراین جزیره تفریحی ساخته شود.

از اقامتگاه‌های لوکس کیش می‌توان به هتل‌های زیر اشاره کرد که هرکدام به نحوه خود هتل‌های خوبی به شمار می‌روند: هتل شایان، هتل داریوش، هتل ترنج، هتل پارمیس، هتل سورنیت مریم و در آخر هتل بین‌المللی کیش تعدادی از این اقامتگاه‌ها هستند. قطعا اقامت در این هتل‌های مجلل با استانداردهای بین‌المللی برای شما لذت‌بخش و فراموش نشدنی خواهد بود. ‌برای مثال اقامت در هتل ساحلی ترنج، آن‌هم بر روی دریا و با منظره تماشایی از خلیج‌فارس از معدود اتفاقاتی است که در داخل کشور می‌توانید تجربه کنید.

تجربه خرید در منطقه آزاد

مگر می‌شود سفر رفت و خرید نکرد؟ خرید کردن همیشه لذت‌بخش است اما در سفر مزه دیگری دارد. حالا فرض کنید به جزیره کیش هم سفر کرده‌اید! جایی که به تجاری بودن و مراکز خرید متعددش شناخته می‌شود. بازار ونوس، مرجان، سارینا، بازار مریم، دامون، پردیس و مروارید ازجمله مراکز خرید مشهور کیش هستند.

مزایای سفر با تور کیش از شیراز

نمی‌توان گفت بهترین کدام است چون باتوجه به خرید و بودجه شما متفاوت خواهد بود. ولی اگر قصد خرید لوازم لوکس و برندهای شناخته شده را دارید سری به بازارهای پردیس، کوروش برند سنتر و ونوس بزنید. اگر هم می‌خواهید یک خرید اقتصادی و ارزان داشته باشید به بازار قدیمی صفین (بازار عرب‌ها)، بازار مریم و پادنا بروید آن‌جا کالاهای قیمت مناسب‌تری پیدا خواهید کرد که برای خرید سوغاتی نیز مناسب هستند.

بازدید از جاذبه‌های تاریخی

یکی از دیگر مزیت‌هایی که در تور کیش از شیراز می‌توانید تجربه کنید بازدید از بناها وجاذبه‌های تاریخی است. شاید جالب باشد که کم‌تر کسی از این جاذبه‌ها خبر دارد و اغلب کیش را با اماکن تفریحی‌اش می‌شناسند. اما درواقع تمدن در کیش به سال‌ها قبل و حتی قبل‌تر از هخامنشیان باز می‌گردد.

شهر باستانی حریره یکی از جاذبه‌های تاریخی کیش است که متعلق به دوران قیاصره است. این شهر به نام ملکه آن دوران حریره نامگذاری شده که ویرانه‌های کاخ او هنوز وجود دارد. اما چیزی که بیشتر باعث تعجب شما خواهد شد شهر زیرزمینی کاریز با قدمت 2500 ساله است! این شهر زیرزمینی سال 1378 موردبازسازی قرار گرفت و یک بازارچه، رستوران و موزه به آن افزوده شد تا برای بازدید گردشگران آماده شود. خانه 200 ساله بومیان، آب‌انبار کیش، پایگاه پرتغالی‌ها در جزیره هندورابی و روستای باغو از دیگر جاذبه‌های تاریخی جزیره کیش هستند.

بهترین تفریحات دریایی ایران

در جزیره کیش می‌توانید از بهترین تفریحات دریایی ایران بهرمند شوید. از آخرین تجهیزات غواصی و شنا کردن، موج‌سواری و قایق‌سواری در آب‌های نیلگون خلیج فارس گرفته تا پیشرفته‌ترین تفریحات آبی. جت اسکی، اسکی روی آب، کایت‌بورد، فلای‌بورد، پاراسل همگی در اختیار شما خواهند بود و کلوب‌های متعددی این خدمات تفریحی، ورزشی را به مسافران عرضه می‌کنند. اما تفریحات کیش فقط به تفریحات آبی محدود نمی‌شود بالکن، پاراگلایدر و تله‌کابین از دیگر سرگرمی‌هایی است که در مدت زمان اقامت خود در کیش می‌توانید امتحان کنید.

مزایای سفر با تور کیش از شیراز

تجربه لحظاتی شاد کنار عزیزان

کیش از آن دست جاهایی است که چه در کنار خانواده باشید چه دوستان به شما خوش می‌گذرد. تصور کنید در یک کشتی تفریحی هستید و به تماشای برنامه‌های سرگرم کننده و خلیج‌فارس نشسته‌اید یا یکی از ماشین‌های لوکس منطقه آزاد را کرایه کرده‌اید و در جزیره گشت‌وگذار می‌کنید. رفتن به شوهای کمدی و کنسرت‌های موسیقی نیز لذت خودش را دارد. اما کیش فقط برای بزرگسالان جذاب نخواهد بود شما می‌توانید دست فرزندانتان را بگیرید و با خود به آکواریوم کیش ببرید تا با دنیای زیر آب آشنا شوند یا به باغ پرندگان بروید و فرزندنتان را با این موجودات زیبا آشنا کنید. بازدید از دلفیناریوم کیش و تماشای رقص و بازی دلفین‌ها نیز هم برای کودکان و بزرگسالان جذاب خواهد بود.

سخن آخر

زمستان بهترین زمان برای سفر به کیش است؛ آب‌وهوای جزیره معتدل و خبری از شرجی نیست. شما می‌توانید به راحتی از همه تفریحات و جاذبه‌های کیش نهایت استفاده را ببرید. پس اگر قصد سفر به کیش را دارید تردید نکنید که باید تا زمستان بعدی برای چنین شرایطی صبر کنید. علی بابا تورهای فراوانی از نقاط مختلف کشور به سوی کیش برگذار می‌کند؛ پس اگر خواهان تور کیش از شیراز هستید نگران نباشید و فقط به سایت علی بابا سری بزنید. بسیار خرسندیم که در این مطلب با ما همراه بودید سفر پر بار و خوشی را برایتان آرزومندیم.

کد خبر 670589

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.