منچستریونایتد سرانجام یک دروازه‌بان جدید جذب می‌کند؟

مدیرعامل باشگاه اینتر تایید کرد منچستریونایتد به آندره اونانا علاقه دارد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، بپه ماروتا، مدیرعامل اینتر، علاقه منچستریونایتد به آندره اونانا، دروازه‌بان افعی‌ها را تأیید کرد، اما گفت که ایتالیایی‌ها هنوز پیشنهاد رسمی دریافت نکرده‌اند

ماروتا در ادامه اظهار کرد که اگر شیاطین سرخ در روزهای آینده پیشنهاد رسمی برای اونانا بدهند، هم باشگاه و هم بازیکن آن را با دقت ارزیابی خواهند کرد.

ماروتا گفت: "منچستریونایتد (به اونانا) ابراز علاقه کرده که ممکن است در چند روز آینده به ارسال پیشنهاد منجر شود. وقتی این اتفاق بیفتد، هم اینتر و هم بازیکن به دقت آن را ارزیابی خواهد کرد."

به گفته آلفردو پدولا، غول‌های لیگ‌برتر درحال آماده‌سازی یک پیشنهاد ۴۵ میلیون یورویی (۳۸.۵ میلیون پوند / ۴۹ میلیون دلار) به اضافه پاداش برای دروازه‌بان کامرونی هستند. با این حال، اینتر ۵۰ میلیون یورو (۴۳ میلیون پوند / ۵۴.۵ میلیون دلار) به عنوان قیمت پایه همراه با افزودنی‌ها می‌خواهد. زمانی که این پیشنهاد به اینتر داده شود، آنها وارد مذاکره با شیاطین‌سرخ خواهند شد.

با توجه به اینکه داوید دخیا هنوز قرارداد جدیدی را امضا نکرده است، یونایتد در تابستان امسال برای تقویت بهش دروازه‌بانی، علاقه‌مند به بستن قرارداد با اونانا است.

کد خبر 670580

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.