سرقت ۲۰ میلیاردی توسط باند سارقان خانوادگی

فرمانده انتظامی شهرستان کاشان از دستگیری اعضای یک باند چهار نفره که به صورت خانوادگی اقدام به سرقت ۲۰ میلیارد ریال اموال از شش منزل کرده و متواری شده بودند، در عملیات کارآگاهان پلیس آگاهی این فرماندهی خبر داد.

سرهنگ ایرج کاکاوند در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت منزل در سطح منطقه راوند و فاز دو ناجی‌آباد از توابع شهرستان کاشان، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پس از بررسی علمی و تخصصی محل‌های وقوع سرقت و جمع‌آوری آثار و مستندات موجود در محل، رد پای یک باند خانوادگی غیربومی شامل دو مرد که با هم نسبت برادر داشته و به همراه همسران خود دست به سرقت می‌زدند را به دست آوردند و با رصدهای هوشمندانه خود متوجه شدند که این سارقان از شهرستان کاشان گریخته و در یکی از استان‌های همجوار حضور دارند.

فرمانده انتظامی شهرستان کاشان تصریح کرد: کارآگاهان پس از شناسایی مخفیگاه متهمان، با اخذ نیابت قضائی به استان مربوطه عزیمت کردند و در عملیاتی منسجم و ضربتی هر چهار نفر را دستگیر و برای انجام اقدامات بعدی به پلیس آگاهی شهرستان کاشان منتقل کردند.

وی ادامه داد: متهمان در تحقیقات صورت گرفته به ارتکاب شش فقره سرقت منزل در شهرستان کاشان اعتراف کردند که اموال به سرقت رفته توسط این باند توسط کارشناسان مربوطه، ۲۰ میلیارد ریال برآورد شده است.

سرهنگ کاکاوند با اشاره به تحویل متهمان به مرجع قضائی، خاطرنشان کرد: نگهداری طلاجات، سکه، ارز و اقلام با ارزش بالا در منزل یکی از اقدامات غیرحرفه‌ای و ناشیانه از سوی برخی شهروندان است که توصیه می‌شود این اقلام به صندوق امانات بانک‌ها سپرده شود.

کد خبر 670563

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.