جرارد در آستانه قبول پیشنهاد عربستانی‌ها

استیون جرارد در آستانه تبدیل شدن به جدیدترین نام بزرگی است راهی لیگ حرفه‌ای عربستان می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مذاکرات بین استیون جرارد اسطوره لیورپول و باشگاه الاتفاق در هفته گذشته از سر گرفته شد و هیئتی از عربستان برای تسریع روند مذاکرات به انگلیس سفر کردند. قرار است در چند روز آینده قرارداد منعقد شود. جرارد اوایل ماه ژوئن به خاورمیانه سفر کرد و به نظر می‌رسد که مذاکرات دوباره از سر گرفته شده است.

جرارد آخرین نام بزرگی است که به لیگی می‌پیوندد که تابستان امسال هزینه‌های سرسام‌آوری انجام داده است. کریم بنزما با انتقال به الاتحاد شوک برزگی ایجاد کرد. انگولو کانته نیز به او ملحق شد، درحالی که بازیکنانی مانند روبن نوس، کالیدو کولیبالی و ادوارد مندی نیز به لیگ حرفه‌ای ملحق شده‌اند و تعداد زیادی از ستارگان نیز با شایعات رو به رو هستند.

پول هنگفت عربستان، در حال شکل دادن به ورزش در داخل و خارج این کشور است. تغییرات اساسی در لیگ داخلی باعث شد که صندوق سرمایه گذاری عمومی عربستان سعودی کنترل چهار تیم بزرگ را در اختیار بگیرد.

اگر همه چیز طبق برنامه پیش برود و جرارد قرارداد خود را با الاتفاق امضا کند، او در آستانه فصل جدید کارش را برای بهبود وضعیت تیمی که در جدول ۳۵ امتیاز کمتر از الاتحاد دارد، شروع خواهد کرد.

کد خبر 670559

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.