صعود فرزانه فصیحی و مهدی پیرجهان به مرحله نهایی

در جریان برگزاری مرحله مقدماتی رقابت ماده ۱۰۰متر و ۴۰۰متر با مانع مسابقات بین‌المللی دوومیدانی جام کازانوف، فرزانه فصیحی و مهدی پیرجهان با عبور از همه رقبا در گروه خود راهی مرحله نهایی این رقابت‌ها شدند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در جریان برگزاری مرحله مقدماتی رقابت ماده ۱۰۰و ۴۰۰ متر با مانع مسابقات بین‌المللی دوومیدانی جام کازانوف که از صبح امروز _شنبه دهم تیرماه_ به میزبانی کشور قزاقستان آغاز شده است، فرزانه فصیحی و مهدی پیرجهان نمایندگان شایسته کشورمان در این مواد موفق شدند با عبور از همه رقبا در گروه خود راهی مرحله نهایی این رقابت‌ها شوند.

بر همین اساس فصیحی موفق شد، با ثبت حد نصاب ۱۱.۵۵ ثانیه ضمن قرار گرفتن در جایگاه نخست راهی مرحله نهایی این مسابقات شود، و عصر امروز در این مرحله به مصاف دیگر رقبای فینالیست خود خواهد رفت. همچنین مهدی پیرجهان رکورد دار ملی کشورمان در ماده ۴۰۰ متر با مانع با ثبت زمان ۵۳.۱۶ ثانیه موفق شد زودتر از سایر رقبا از خط پایان عبور کند و راهی مرحله نهایی شود.

به گزارش ایمنا، مرحله نهایی دو رقابت مواد ۱۰۰و۴۰۰ متر با مانع عصر امروز برگزار خواهد شد که طی آن دو نماینده شایسته و خوش‌نام و نشان کشورمان برای کسب بهترین حدنصاب و بهترین جایگاه به مصاف رقبای خود خواهند رفت.

کد خبر 670531

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.