سعید باقرپسند آماده درخشش دوباره برای ذوب‌آهن + عکس

مهاجم ذوب‌آهن که فصل گذشته را به‌علت پارگی رباط‌ صلیبی از دست داده بود، علاوه‌بر پشت‌سر گذاشتن تمرینات بدنسازی، پا به‌توپ هم شده و آماده حضور در تمرینات گاندوها برای درخشش در فصل پیش‌رو است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته دوم فصل بیست‌ودوم رقابت‌های لیگ برتر بود که سعید باقرپسند، مهاجم گلزن تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان در مصاف با تراکتور تبریز، دچار پارگی رباط صلیبی شد و در شرایطی که انگیزه زیادی برای درخشش در بازی‌های فصل داشت خیلی زود خانه‌نشین شد.

باقرپسند که در نیم‌فصل دوم لیگ بیست‌ویکم به ذوب‌آهن پیوسته بود و گل‌های مهم و دیدنی‌اش منجر به این شد تا گاندوها به نیمه‌اول جدول صعود کنند، زانوی خود را به تیغ جراحان سپرد و پس از عمل جراحی، دوران ریکاوری برای بازگشت به فوتبال را آرام‌آرام آغاز کرد.

مهاجم ذوب‌آهن طی این مدت در اصفهان و شمال به تمرینات سبک پرداخت و بدنسازی را رفته‌رفته زیر نظر امینی‌زاد، مربی تمرین‌دهنده سابق ذوب‌آهن پیگیری کرد. باقرپسند حالا دیگر آن مصدومیت تلخ را به‌طور کامل پشت‌سر گذاشته است و می‌خواهد دوباره در ذوب‌آهن بدرخشد.

سعید باقرپسند آماده درخشش دوباره برای ذوب‌آهن +عکس

باتوجه به اینکه محمد ربیعی هدایت ذوب‌آهن را برعهده گرفته است باید دید همچون مهدی تارتار روی باقرپسند حساب خواهد کرد یا خیر. باقرپسند همچنان با ذوب‌آهن قرارداد دارد و می‌تواند با انگیزه‌ای که دارد در فصل پیش‌رو به همان بازیکنی تبدیل شود که امتیازات را برای تیمش جمع می‌کرد.

طبق اطلاعاتی که خبرنگار ایمنا به‌دست آورده است پیش از شروع فصل بیست‌ودوم، سپاهان نیز به‌واسطه عملکرد فوق‌العاده مهاجم ذوب‌آهن در لیگ بیست‌ویکم خواهان جذب سعید باقرپسند شده بود و حتی مشکلی با پرداخت مبلغ رضایت‌نامه‌اش نداشت اما باقرپسند به ذوب‌آهن وفادار ماند و حالا نوبت گاندوها است تا دِین خود را به وی ادا کنند.

کد خبر 670499

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.