نصب ۴ ست پلی‌اتیلن در سطح بوستان‌های اراک

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری اراک از نصب چهار ست پلی‌اتلین در پارک‌های سطح شهر به مناسبت عید غدیر خم خبر داد و گفت: به مناسبت دهه ولایت، نورپردازی در سطح تمام معابر شهری بدون هیچ‌گونه ایرادی انجام خواهد شد و المان‌هایی که متناسب با عید غدیر طراحی شده است، در سطح شهر نصب خواهد شد.

حمیدرضا قناتی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: به‌تازگی چهار ست پلی‌اتیلن بازی خریداری شده است که به مناسبت عید غدیر در پارک‌های سطح شهر نصب خواهد شد.

وی افزود: به مناسبت دهه امامت و ولایت آذین‌بندی بلوارها، میادین، تقاطع‌های غیرهمسطح و معابر شهر اراک با استفاده از پرچم‌های ریسه‌ای، اهتزازی و دوسرچوب متناسب با اعیاد غدیر و قربان انجام شده است.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری اراک خاطرنشان کرد: زیباسازی مصلای بیت‌المقدس شهر نیز که مراسم عید غدیر در آن برگزار می‌شود بر عهده سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری است، در این راستا نیروهای سازمان نسبت به رسیدگی به درختان این محوطه، گل‌کاری، رنگ‌آمیزی تمام پایه پرچم‌ها و جداول داخل محوطه مصلی اقدام کرده‌اند.

قناتی با اشاره به آذین‌بندی و فضاسازی گسترده شهر اراک در عید سعید قربان و عید غدیر تصریح کرد: به مناسبت دهه ولایت، نورپردازی در سطح تمام معابر شهری بدون هیچ‌گونه ایراد انجام خواهد بود، المان‌هایی نیز متناسب با عید غدیر طراحی شده است که در سطح شهر نصب خواهد شد.

وی تاکید کرد: عید قربان یکی از بزرگترین اعیاد مسلمانان است؛ لذا در راستای زیباسازی شهر و ایجاد نمایی زیبا برای شهروندان به مناسبت این روز، کاشت گل‌های زیبا از جمله جعفری، آهار، ردبکیا، مارگریت، تاج خروس، اطلسی، کروپسیس و آشلانتوس در سطح بوستان‌ها، معابر، بلوارها و میادین توسط کارکنان اجرایی سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری انجام شده است تا محیطی زیبا و دلنشین برای شهروندان فراهم شود.

کد خبر 670419

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.