اساتید دانشگاه آزاد اسلامی اصفهان اهانت به قرآن کریم را محکوم کردند

اساتید، اعضای هیئت علمی، دانشجویان بسیجی و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان ضمن محکومیت شدید اهانت به قرآن کریم در کشور سوئد، اعلام کردند که این اقدامات مذبوحانه، وحدت هرچه بیشتر مسلمانان و آزادی‌خواهان جهان در برابر جبهه استکبار را در پی خواهد داشت.

به گزارش ایمنا، بسیج اساتید، دانشجویی و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان امروز -جمعه نهم تیرماه- در بیانیه‌ای حادثه تلخ و تأثرآور صدور مجوز قرآن‌سوزی توسط پلیس کشور سوئد و اهانت به ساحت مقدس قرآن کریم را محکوم کردند، در متن بیانیه بسیج اساتید، دانشجویی و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان آمده است: «(إِنَّا نَحْنُ نَزَّلْنَا الذِّکْرَ وَإِنَّا لَهُ لَحَافِظُونَ) حادثه تلخ و تأثرآور صدور مجوز قرآن‌سوزی توسط پلیس کشور سوئد و اهانت به ساحت مقدس قرآن کریم، بار دیگر عمق کینه و عداوت عاملان این اقدامات شنیع را نسبت به اسلام عزیز نشان داد. دولت سوئد که از مدعیان حقوق بشر در غرب است در حالی به بهانه آزادی مبادرت به صدور چنین مجوز ضددینی و ضداسلامی می‌کند که احترام به عقاید، مقدسات و ارزش‌های جوامع انسانی یکی از ابتدایی‌ترین حقوق آنان است.

بی‌شک دامن زدن به پدیده اسلام‌هراسی و اسلام‌ستیزی به نام آزادی بیان، ناشی از ترس از نفوذ و گسترش آموزه‌های اسلام عزیز است که آشکارا با منافع نامشروع نظام سلطه در جهان تعارض دارد. از آنجا که جبهه استکبار، توان رویارویی با منطق استوار قرآن را ندارد، از سر ضعف و استیصال، دست به این حرکات کینه‌توزانه و سخیف می‌زند.

ما اساتید، اعضای هیئت علمی، دانشجویان بسیجی و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان ضمن محکومیت شدید اهانت به قرآن کریم در کشور سوئد، اعلام می‌داریم این اقدامات مذبوحانه، وحدت هر چه بیشتر مسلمانان و آزادی‌خواهان جهان در برابر جبهه استکبار را در پی خواهد داشت. همچنین از عموم مسلمانان جهان و نیز دولت‌های اسلامی درخواست می‌شود ضمن محکوم کردن توهین به مقدسات امت اسلامی در سراسر جهان، نهادهای بین المللی را وادار به واکنش مناسب در برابر این اعمال شنیع نمایند. یُرِیدُونَ لِیُطْفِئُوا نُورَ الله بِأَفْوَاهِهِمْ وَاللهُ مُتِمُّ نُورِهِ وَلَوْکَرِهَ الْکَافِرُونَ. (صف ۸) کافران می‌خواهند نور خدا را با دهان خود خاموش سازند؛ ولی خدا نور خود را کامل می‌کند هر چند کافران خوش نداشته باشند!»

منبع: فارس

کد خبر 670412

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.