هدیه ویژه مدیریت شهری برای عروس و دامادهای اصفهانی/ ماشین عروس نیم‌بها گل‌آرایی می‌شود

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری اصفهان با اشاره به برگزاری جشنواره «عید تا عید قربان تا غدیر» در بازار گل و گیاه همدانیان گفت: روز عید غدیر گل‌زدن ماشین عروس با ۵۰ درصد تخفیف در بازار گل و گیاه همدانیان انجام خواهد شد.

امیرحسین ماه‌آورپور در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به برگزاری جشنواره «عید تا عید قربان تا غدیر» در بازار گل و گیاه همدانیان اظهار کرد: به‌مناسبت این ایام غرفه‌های مشاغل خانگی و دستاوردهای زنان با همکاری سازمان جهاد کشاورزی استان اصفهان در این بازار برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه ۵۰ جایزه نفیس برای جشنواره عید تا عید قربان تا غدیر در نظر گرفته شده است، افزود: مراسم اختتامیه جشنواره همزمان با عید غدیر برگزار می‌شود.

هدیه ویژه مدیریت شهری برای عروس و دامادهای اصفهانی/ ماشین عروس نیم‌بها گل‌آرایی می‌شود

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: شهروندان با هر ۳۰۰ هزار تومان خرید یک امتیاز دریافت خواهند کرد و در قرعه کشی جوایز جشنواره عید تا عید قربان تا غدیر شرکت داده خواهند شد.

وی افزود: روز عید قربان گل‌زدن ماشین عروس با ۵۰ درصد تخفیف در بازار گل و گیاه همدانیان انجام شد و این طرح ویژه در روز عید سعید غدیر خم نیز اجرا خواهد شد.

کد خبر 670404

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.